Kuitenkin tuo sinun alkuperäinen alustus on selvästi provokatiivinen ja ennen kaikkea negatiivinen. Huolimatta siitä, että muuta väität ja et aio julkistaa niitä negatiivisia ääniä saaneita yms. Se oli kyllä huomattu.
Höpö höpö. Alkuperäinen alustus oli tietysti tämän topikin aloitusviesti, jota olen muuttanut vain lisäämällä pari linkkiä ja korjaamalla kirjoitus- yms. virheitä. Sisältöön en ole sattunut mitenkään.
Lainaamasi mainospläjäys on tietysti myöhempää tuotantoa ja tarkoituksella provokatiivinen, koska sen piti vain herätellä vapaan hahmoja vapaan tyylillä tiedostamaan tämä äänestys. Klikkaamalla linkkiä ja
lukemalla tämän ketjun aloitusviesti, olisi selvinnyt mistä on kyse.
Se, että vain plussalle jääneiden sijat julkistetaan, pitäisi varmaan kaikille täysjärkisille kertoa siitä, ettei kyse ole mistään solvaamisesta, pilkkaamisesta, vittuilusta jne, vaan vuoden foorumistin etsimisestä vaihtoehtoisella tavalla. Turha kai sitä tässä enää on selittää. Jos sen joku voi muuksi ymmärtää, niin siinähän ymmärtää.
Luulin, että tämän pelkäksi provoksi ja negailuksi julistaminen johtuisi lukutaidottomuudesta tai laiskuudesta, mutta koska olet edelleen samaa mieltä huomioinesi, lienee kyse puhtaasti siitä, että olet vain päättänyt minun tahtovan pahaa viestin sisällöstä riippumatta, etkä muuta suostu uskomaan...
Mä en yhtään mäkättäisi tästä ellei minua ärsyttäisi, että kyse sinun osalta on ihan selvästi protestista (vrt. Kouvon viralliseen äänestykseen) ja se että olet ilmeisesti vieläpä moderaattori.
Kyseessä on toki protesti "virallista" äänestystä kohtaan sikäli, että minua on menneinä vuosina toisinaan ärsyttänyt mielestäni "väärien" hahmojen verrattain kova menestys. Vuoden foorumisti -lätinöiden perusteella olen myös ollut havaitsevinani, etten ole mielipiteineni yksin. (muistaakseni joku/jotkut muu(t)kin on ehdottanut äänestystä jossa saa antaa miinuksiakin (en muista keksinkö ajatuksen alunperin itse vai vasta luettuani sen foorumilta)).
Kantavana ajatuksena mulla ei kuitenkaan ollut (kohta on, jos sitä kerran halutaan) protestihenki, vaan halu nähdä muodostuuko tuloksesta erilainen kuin varsinaisessa vuoden foorumistissa, ja ketkä ovat sellaisia hahmoja, jotka nauttivat jakamatonta suosiota.
Jos länkytyksesi tosiaan johtuu muistaakseni uutistoimittajan homman sivutuotteena saamastani moden statuksesta, luovun siitä huomattavasti mieluummin kuin tämän äänestyksen järjestämisestä.
Tämän tyyppiset jakaa porukkaa ihan selvästi entistä enemmän vapaaseen ja ns. "asialliseen f1-keskustelu puoleen".
No eipäs. Kyllä se jako on jo ennestään ihan riittävän selvä. Toisinaan ehdotetut erilliset vuoden F1-Forumisti ja vuoden Vapaan hahmo -äänestykset sen sijaan syventäisivät jakoa ja siksipä en niitä kannatakaan.
Tähän mennessä annettuja ääniä voin kommentoida sen verran, että pistetaulukon kärkipäässä on sekä vapaan että f1-puolen kirjoittajiksi leimaantuneita. Sekä plus- että miinuslistoilla on myös ollut sekaisin kumpaisiakin, joten mikään ei tue väitettäsi. Ääniä on tähän mennessä tullut (luultavasti tämän käsittämättömän hässäkän takia) tähän mennessä melko vähän, joten saattaahan tuo tilanne vielä muuksi muuttua.