Vuoden foorumisti 2008 - Varjoäänestys

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Ilmeisesti tälle äänestykselle ei ollut tilausta, sillä äänioikeuttaan käytti vain 16. Näistä äänistä 15 hyväksyttiin ja yksi hylättiin (listojen pituudet eivät täsmänneet, mukana hahmoja joita ei löydy member lististä). Koska äänimäärä oli näin pieni, en itse äänestänyt lainkaan (minun olisi ollut liian helppo manipuloida tulosta, kun tiesin äänestystilanteen).

Ensimmäisen vuotuisen varjoäänestyksen eli Formulanomi Trophyn (nimetty kunnianosoituksena kaikkien aikojen ensimmäiselle vuoden foorumisti -äänestyksen voittajalle, kuten historiaa tuntevat varmaan arvasivat) vei OoPee!

Äänet jakautuivat yhteensä 87:lle eri hahmolle, joista 44 oli jäänyt äänestäjille mieleen pääasiassa positiivisessa mielessä.

Koodi:
 1.	OoPee			62
 2.	Webslave		58
 3.	burb			58
 4.	AJ			31
 5.	kouvotsvoni		31
 6.	Jacques			27
 7.	Olga			26
 8.	Mehe Rienarsuo		20
 9.	PuoliPöhkö		20
10.	Knoukkari		19
11.	Vellu			16
12.	Formulastara		15
13.	Captain Howdy		13
14.	Bleu			12
15.	Albert Oil		12
16.	CARTer			12
17.	Bobakki			11
18.	Ylen Sankia Priha	10
19.	Pärre			10
20.	7son7			10
21.	Henkka			10
22.	Silk Cut Jaguar		10
23.	Otto Hokkanen		 9
24.	Myllis			 6
25.	Oberfeldweber		 6
26.	Formulanomi		 5
27.	Astraali		 5
28.	talekem			 4
29.	Zervuska Haidis		 4
30.	FO110K			 4
31.	Ettelbruck		 4
32.	Deep Throat		 3
33.	lara			 3
34.	SOKO			 2
35.	K. Yrjölä		 2
36.	DzeiDzei		 2
37.	J. Hunt			 2
38.	geiloord		 2
39.	butt0n1			 1
40.	What is this?		 1
42.	Miss piggy		 1
43.	Nicole			 1
44.	Karting-Keijo		 1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ja täälläkin :eek!::eek!::eek!:

*kiittää ja kumartaa* :)

Otolle sen verran, että tämä sun äänestyksesi kärsii tottakai jo siitä, että se järjestetään samanakaisesti tuon perinteisen äänestyksen kanssa ja toisekseen se inhokkilista on pirun vaikee tehdä. Pitkään mietin itsekin, että äänestänkö, lopulta sitten äänestin. Melkein väittäisin, että jos tuon termin "inhokkilista" olis valinnu hieman diplomaattisemmin, olisi äänestysinnokkuuskin saattanut nousta. Itsehän väänsin puoliväkisin listalle 10 nimeä, mutta kuten Otollekin privassa totesin, ei kyse ollut välttämättä hahmoista joita jollaintapa inhoaisin tai joita vastaan mulla olis jotain vaan pikemminkin sen, että ko. hahmo on, syystä tahi toisesta, "ansainnut" tällä kertaa miinusäänen :rolleyes:

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
OoPeelle onnittelut tästäkin. Itsekin näytän päässeen listalle. :eek!:

En äänestänyt tässä vaikka olisi ehkä pitänyt. Ensi kerralla korjataan tilanne.

Mangelo

Well-known member
En jaksanut lopulta äänestää, mutta mielenkiintoiset tulokset. Vielä mielenkiintoisempaa olis miinuspisteet :wink:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ensimmäisen vuotuisen varjoäänestyksen eli Formulanomi Trophyn (nimetty kunnianosoituksena kaikkien aikojen ensimmäiselle vuoden foorumisti -äänestyksen voittajalle, kuten historiaa tuntevat varmaan arvasivat)
[/CODE]
Jag tackar och pockar. Lähinnä kuiteskin tuosta ko. palkinnon nimestä, vaikka siitä ehkä kuiteskin voi saada irti enämpi jotain pientä kettuilua. ;) :thumbup:

En siis missään nimessä muuten pokkurui...:eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jag tackar och pockar. Lähinnä kuiteskin tuosta ko. palkinnon nimestä, vaikka siitä ehkä kuiteskin voi saada irti enämpi jotain pientä kettuilua. ;) :thumbup:

En siis missään nimessä muuten pokkurui...:eek:
Mun mielestä Marketan Malja olis ollu parempi nimi :doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kuinka paljon mulle jäi miinusta ja oliko eniten miinuksia mulla?

Karting-Keijo

Well-known member
Sija 44, nyt saa tuuleettaa, NYT SAA TUULETTAA!!

Aivan aluksi haluan kiittää puoluetta ja :alppu::a, ilman heitä en olisi kyennyt suoritukseen. Hyvää vuotta 2009 foorumistit!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
... vaan pikemminkin sen, että ko. hahmo on, syystä tahi toisesta, "ansainnut" tällä kertaa miinusäänen :rolleyes:
Joo joo, kyl mä seuraavalla kerralla annan niille tarjoilijoille tippiä kanssa, ettei sun tartte hävetä seuraavalla kerralla sinne mennessäsi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kumpi on pahempi, että sai miinuksia vai ettei tullut ääniä puoleen eikä toiseen? Minusta se, jos ei saa ääniä suuntaan eikä toiseen. En halua tietää kummin mulle kävi :tongue:
Mulla ei ole niin väliä. Tämmöinen nettihäröily kuitenkin vaan on ihan hupihommaa. Tosin itsehän myös nautin monen henkilön hauskoista postauksista. Nehän ne tänne forumille vetää.:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En katsonut tarpeelliseksi äänestää varjoäänestyksessä.
Sama. Ei ole intoa antaa kellekään miinus-ääniä. Ja plussat tuli annettua varsinaisessa äänestyksessä.

Kai sitä voi olla pitämättä jostakin tyypistä ilmankin, että pitäis antaa miikkoja. Ehken pienimunaiset ei voi olla.:D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kai sitä voi olla pitämättä jostakin tyypistä ilmankin, että pitäis antaa miikkoja. Ehken pienimunaiset ei voi olla.:D
Niin siellä jossain on nyt 15-16 kpl:tta selkäänpuukottajaa...:thumbfh:

Täytyykin katsoa ketkä ovat ilmoittaneet äänestäneensä....:ahem: