Vuoden forumisti 2013 jatkohöpinät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fagerholm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vahva komppaus. Pysyn edelleen mielipiteessäni, että tämä oli myös miehen tarkoitusperä alunalkaen. Vituttaa, että menin laittamaan ykköspaikalle viime äänestyksessä.

Viime vuonna siihen oli kuitenkin ihan hyvät perusteet, oli siellä salaliittoja takana tahi ei.

Pidetäänkö muuten Areenalla Vuoden Areenisti -äänestystä?

Niin eli olisit mieluummin ottanut alati takkuilevan ja kaatuilevan F1-Forumin?

Ok.
Ikävä kyllä myöhemmät tapahtumat jäävät kirkkasti tuon uroteon jalkoihin. Ja pahasti.

Se mitä copterin kanssa olen privaillut tai muuten keskustellut niin tyypistä sai ihan hyvän kuvan. Ei siinä mitään. Mutta kun puhutaan tämän vuoden ansioista, niin "ansiot" yhteensä ovat sitä luokkaa mikä ei unohdu.

Ja mikä on, ettei vittu kelvanut? :wink:

Jes! Areenakeskustelu! Näitä ei ookkaan vähään aikaan ollut.

Jos saisin antaa miinuspisteitä, menisivät ne kaikki Webslavelle. Muuten oli vaikea päättää kymmenen kärki, mutta sainpas sen muodostettua. Painotin asiallisuutta.

Mum mielest sul ei oo edes äänioikeutta, mutta voin olla väärässäkin.

Eiköhän copteria ole riepoteltu jo ihan tarpeeksi. Eikä pelkästään keskustelupalstain maailmoissa.

Mitäs tämä meinaa?
Että Copter on siviilielämässä Tapio Suominen vai?

Viimeksi muokattu:
Äänestin niitä, jotka eivät postaile vaan vapaalle sellasia "joo", "ei" "jaa" jne. kommentteja. Ainakin suurimmilta osin...

Äänestin niitä, jotka eivät postaile vaan vapaalle sellasia "joo", "ei" "jaa" jne. kommentteja. Ainakin suurimmilta osin...

Listastasi päätellen Vapaalle ei kommentoida mitään muuta kuin "joo"-, "ei"- ja "jaa"-kommentteja.

Pitäähän tuo osittain paikkaansa, mutta... Heh.

Sen verran lyhyeksi jäi tämä kausi allekirjoittaneelta että jää äänestämättä. Olette kaikki tasaisen ihquja!

Listasin hahmokkeet, joiden kanssa olen joko vaihtanut privaa tai livenä jutellut erinäisistä sattumuksista asioista vuoden aikana. Kouvotsvoni oli ekana kun laittoi omalla listallaan minut noinkin korkealle.

1. Mehe Rienarsuo
2. Racer X
3. Mosse
4. FO110K
5. Hartsa76
6. Albert Oil
7. Captain Howdy
8. Jjusban
9. Webslave
10. Olga

Listalla on sellaisia nimimerkkejä, jotka eivät käsittääkseni ryvettyneet lähtemällä mukaan vuoden merkittävämpään keskustelupalstan tapahtumaan. (toki f1-kausikin on melko merkittävä) Ainakin listan alussa on niitä, jotka suhtautuivat alusta asti kriittisesti Äreenään. Listan lopussa on neutraalimpia keskustelijoita.

Mi...mi...mitä?:eek!: Oon saanu ääniä!:eek: Tosin sellaiselta jolla ei ole äänioikeutta, mutta silti. Mä kun kuvittelin, että olen vihatuimpia.