Vuoden forumisti 2015 jatkohöpinät

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Oisin Pyryfiä äänestänyt, mutta sellaista hahmoa ei ollut, niin en voinut äänestää häntä. Äänestin heitä jotka tulivat ensimmäisenä mieleen. joukahainen on listallani ensimmäistä kertaa osoittauduttuaan pyöräilijäksi, elikkä hyväksi tyypiksi. Top 4 on ihan silkkaa vittuilua (tulivat ekaksi mieleen, tarkoitin sitä imuria!)!
Mä taisin sitten tulla ekana?

Peesiavuksi musta sulle tuskin kuitenkaan on...:frown:

Iso Masa

Anonyymit Kyynikot
1. Oikeasti hei. Mies, jolle on tarjottu vuoden aikana enemmän pakkasta kuin Utsjokilaisille.
2. Mode, mutta muuten suht järkevä tyyppi.
3. Kehtaa olla julkisesti HPK-fani.
4. Kehtaa juoda olutta SOPPissa.
5. Kehtaa olla julkisesti KooKoo-fani.
6. Niitä harvoja asiassa pysyviä asiakirjoittajia.
7. Niitä harvoja asiasta kuin asiasta aidanseipäitä kirjoittavia.
8. Foorumin prätkäosaston kantava voima
9. Oikeasti hauskoja urpoiluja.
10. Foorumin johtava penkkapelle.

Ja kyllä. Kaikki, jotka eivät päässeet listalle, ovat sieltä ja syvältä. Varsinkin burb.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Etkohöpinät ensin ja rivi sitten myöhemmin :wink:

Ykkönen oli selviö, sen olen jo täällä kertonutkin. Koskaan milloinkaan en ole odottanut kenenkään postauksia niin paljon, kuin Dompparin. Hänen avautumisensa pikku-ukon tuomasta onnesta ja ongelmista on ollut erittäin vaikuttavaa. Siinä on ollut lukijallakin kyynel silmissä useammankin kerran.

Henkilöillä 2 – 10 on sellaisia meikäläisen ajatusmaailmaan sopivia ominaisuuksia, minkä takia juttunsa aina luen ja yleensä tulen niistä hyvälle mielelle. Jääköön itse pääteltäväksi kunkin kohdalta.

Toki muitakin hyvien juttujen kirjoittajia on, mutta mukaan mahtui vain 10. Jos/kun hyvälläkin kirjoittajalla jää neula jyystämään samaa juttua uudelleen ja uudelleen, niin eipä juuri huvita lukea. Jos samaa asiaa jäkitetään viikosta toiseen… *huoh*

Olen lapsuudesta asti ollut sellainen, että kärsin siitä, jos ihmiset riitelevät ja sanovat toisilleen pahasti. Yritän miettiä ja muotoilla omat sanomiseni ja tekemiseni sellaisiksi, että en loukkaisi edes tahattomasti. Mieluummin olen silloin sanomatta/kirjoittamatta mitään.

Huh. Jopas tuli avauduttua. :eek: Anteeksi.

IsoAhven

Well-known member
Etkohöpinät ensin ja rivi sitten myöhemmin :wink:

Ykkönen oli selviö, sen olen jo täällä kertonutkin. Koskaan milloinkaan en ole odottanut kenenkään postauksia niin paljon, kuin Dompparin. Hänen avautumisensa pikku-ukon tuomasta onnesta ja ongelmista on ollut erittäin vaikuttavaa. Siinä on ollut lukijallakin kyynel silmissä useammankin kerran.

Henkilöillä 2 – 10 on sellaisia meikäläisen ajatusmaailmaan sopivia ominaisuuksia, minkä takia juttunsa aina luen ja yleensä tulen niistä hyvälle mielelle. Jääköön itse pääteltäväksi kunkin kohdalta.

Toki muitakin hyvien juttujen kirjoittajia on, mutta mukaan mahtui vain 10. Jos/kun hyvälläkin kirjoittajalla jää neula jyystämään samaa juttua uudelleen ja uudelleen, niin eipä juuri huvita lukea. Jos samaa asiaa jäkitetään viikosta toiseen… *huoh*

Olen lapsuudesta asti ollut sellainen, että kärsin siitä, jos ihmiset riitelevät ja sanovat toisilleen pahasti. Yritän miettiä ja muotoilla omat sanomiseni ja tekemiseni sellaisiksi, että en loukkaisi edes tahattomasti. Mieluummin olen silloin sanomatta/kirjoittamatta mitään.

Huh. Jopas tuli avauduttua. :eek: Anteeksi.
Kai suaki silti koskee samat säännöt ja puhutaan oikeilla nimimerkeillä? ;) Hylätty kuponki siis tällä kirjoittamalla. edit: tai no ei hylätty, mut mm. ykkösehdokkaan pointsit valuu olemattomalle nimimerkille.

Viimeksi muokattu: