Vuoden forumisti 2015 jatkohöpinät

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ykkönen oli selviö, sen olen jo täällä kertonutkin. Koskaan milloinkaan en ole odottanut kenenkään postauksia niin paljon, kuin Dompparin. Hänen avautumisensa pikku-ukon tuomasta onnesta ja ongelmista on ollut erittäin vaikuttavaa. Siinä on ollut lukijallakin kyynel silmissä useammankin kerran.
Olisinhan minäkin voinut Dompparin laittaa listalle, ja ykköseksi, mutta nyt kävi näin. Toivottavasti välittämiseni Domppaa ja perhettään kohtaan välittyy muutoin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Olisinhan minäkin voinut Dompparin laittaa listalle, ja ykköseksi, mutta nyt kävi näin. Toivottavasti välittämiseni Domppaa ja perhettään kohtaan välittyy muutoin.
EI VÄLITY! TÄMÄ OLI TÄSSÄ! :frank:
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
1. Zoe
2. kouvotsvoni
3. Lunssila
4. markoj
5. burb
6. Fagerholm
7. Il Tempo Gigantte
8. Joukahainen
9. Estate
10. Vesku

Ekasta olin varma. Vähän vissiin tykkään Zoesta.:eek:
Kouho tekee paljon hommia tämän palstan hyväksi.
Loput listalla voisi olla missä järjestyksessä tahansa. Muutama tuli otettua pois jo kirjoitetulta listalta (sorry Alppu, Pöhkis, Tsuhna, ..) kun on aiemmin antanut jo pojoja, halusin jonkun uudenkin listalle. Eipä kukaan näinä muutamana vuotena, mitä olen kirjoitellut paljoan huonommaksi ole muuttunut, ehkä Howdy, Jjusban ja Alppu nyt kuitenkin. Upseeri Jerrylle olisin mielelläni antanut pisteitä, kun olen saanut olla hänen huomionsa kohteena useampaan otteeseen. Ja mode-komennuksen myötä OoPeekin kävi kertomassa mode-vitsin. Vois käydä muutenkin. Mitähän keksis.:doubtful:

Dominicille vähän lämpöä ja rakkautta täältä samalla. Lämmittikö?:frank:

Lunssilalle extra-käsipiste hevonpaskan hajusta.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Muutama tuli otettua pois jo kirjoitetulta listalta (sorry Alppu, Pöhkis, Tsuhna, ..) kun on aiemmin antanut jo pojoja, halusin jonkun uudenkin listalle.
Juuri näin, näin juuri!
Useampi vuosi takaperin kun jotkut molopäät äänestivät mut pallille, kerroin aikailematta tavoitteekseni pudottaa sijoitusta siitä hetkestä eteenperin. Järjestelmällisesti.
Tähän mennessä ollaan pysytty tavoitteessa, eikä tänäkään vuonna näytä ollenkaan pahalta!
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Oma lista oli senhetkisen tuntemusten mukainen:
1. Albert Oil
2. markoj
3. Pärre
4. Salmisen Jone
5. Olga
6. Dominic
7. ettelbruck
8. Zervuska Haidis
9. jjv
10. burb

Tällä kertaa oli enemmän vapaan puolen kanoja, mopo-puoli kun on hiukan nitkahtanut. Unohtui yksi hahmo, Vesku, joka on auttavainen immeinen.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Oma lista oli senhetkisen tuntemusten mukainen:
1. Albert Oil
2. markoj
3. Pärre
4. Salmisen Jone
5. Olga
6. Dominic
7. ettelbruck
8. Zervuska Haidis
9. jjv
10. burb

Tällä kertaa oli enemmän vapaan puolen kanoja, mopo-puoli kun on hiukan nitkahtanut. Unohtui yksi hahmo, Vesku, joka on auttavainen immeinen.
Kiitos. :D
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18209
Tällä kertaa oli enemmän vapaan puolen kanoja, mopo-puoli kun on hiukan nitkahtanut. Unohtui yksi hahmo, Vesku, joka on auttavainen immeinen.
Lunssilankin piti äänestää Veskua. Esim. burbin homon, joka ei edes äänestänyt takaisin, olisi ihan hyvin voinut poistaa tilaltaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Lunssilankin piti äänestää Veskua. Esim. burbin homon, joka ei edes äänestänyt takaisin, olisi ihan hyvin voinut poistaa tilaltaan.
Olen pahoillani että tässä kävi näin.
Uskoakseni Sinulla on mahdollisuus editoida (suom. muokata) äänestysviestiäsi, jos niin haluat tehdä. En ainakaan pikaisella silmäyksellä löytänyt säännöistä sellaista toimintaa kieltävää kohtaa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Olen pahoillani että tässä kävi näin.
Uskoakseni Sinulla on mahdollisuus editoida (suom. muokata) äänestysviestiäsi, jos niin haluat tehdä. En ainakaan pikaisella silmäyksellä löytänyt säännöistä sellaista toimintaa kieltävää kohtaa.
Lunssila voisi oikeasti muokata äänestystään, koska sai multa ääniä ja itse jäin ilman.:mad:

Aika hyvä tämmöinen hevosmiesten selänpesurinki. Ei edes toimi. Sijoituksista tulee takaisin nolla (0) %rosenttia.:rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olen pahoillani että tässä kävi näin.
Uskoakseni Sinulla on mahdollisuus editoida (suom. muokata) äänestysviestiäsi, jos niin haluat tehdä. En ainakaan pikaisella silmäyksellä löytänyt säännöistä sellaista toimintaa kieltävää kohtaa.
Saa sitä riviä muokata, mutta houkkamaista se on, koska tuo taulukoitten ajantasalle saattaminen vie ainakin 3:eljä sekuntia elämästäni.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18209
Olen pahoillani että tässä kävi näin.
Uskoakseni Sinulla on mahdollisuus editoida (suom. muokata) äänestysviestiäsi, jos niin haluat tehdä. En ainakaan pikaisella silmäyksellä löytänyt säännöistä sellaista toimintaa kieltävää kohtaa.
Ei tarvi muokata kun toin närkästykseni esiin tässä toikissa.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
1. Rainier - Nelson Mandela pisteet
2. Formulanomi - tuhatvuotinen järjen ääni kouhojen joukossa
3. Jps - asiaa
4. Oldez - asiaa
5. Joukahainen - asiaa
6. Lumipallo - asiaa
7. Albert Oil - asian vierestä
8. Burb - Stop! In the name of love.
9. Kouvotsvoni - Ei tullut moderoinnista vaan excelöinnistä. Harva jaksaa.
10. Salmisen Jone - :alppu:
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7203
Olen pahoillani että tässä kävi näin.
Uskoakseni Sinulla on mahdollisuus editoida (suom. muokata) äänestysviestiäsi, jos niin haluat tehdä. En ainakaan pikaisella silmäyksellä löytänyt säännöistä sellaista toimintaa kieltävää kohtaa.
Jos nyt ei kuitenkaan lähdetä muokkaamaan äänestysviestejä muutoin kuin kirjoitusvirheiden, mahdollisten kahteen kertaan riviin lipsahtaneiden nimien ja riviin lipsahtaneiden olemattomien foorumistien osalta, koska muuten pisteiden laskeminen muuttuu todella hankalaksi ja lopulliset pisteet saadaan oikein pitkän kalabaliikin jälkeen.

Kalabaliikki tämän äänestyksen tuloksista tosin saadaan jokatapauksessa aikaiseksi mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa.
 

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Mielestäni pitäisi voida antaa pisteitä useammalle kuin kymmenelle. Voitaisiinko hieman keskustella tästä systeemistä? Eihän tämä tälläisenään kovin hyvä ole. Kaipaisin vähän keskustelua. Mitä selainta muuten käytätte?
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Mielestäni pitäisi voida antaa pisteitä useammalle kuin kymmenelle. Voitaisiinko hieman keskustella tästä systeemistä? Eihän tämä tälläisenään kovin hyvä ole. Kaipaisin vähän keskustelua. Mitä selainta muuten käytätte?
Peukalo-etusormi-otteella selailen lehtiä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
En oo vielä keksiny yhtään nimeä. Pitää tuumata.
 
Ylös