Antsa Rieppo
Well-known member
Ei tuosta nyt kauhean hyvä mieli tullut lain.:frown:
Pinnistystä vaan kehiin. Vittuilaksenne ette anna periksi, perkele.
Pinnistystä vaan kehiin. Vittuilaksenne ette anna periksi, perkele.
Tämä on asia, joka on merkittävä, mutta ei saa mielestäni vaikuttaa lopullisiin ratkaisuihin. Onko vakuutukset kunnossa?Hintalappukin on aika suuri, mitä viivan alle jää itselle maksettavaa tästä (Lontoon) lystistä.
Jos vakuutusta ei ole otettu ennen syntymää, niin tuskin niitä saa enää.Tämä on asia, joka on merkittävä, mutta ei saa mielestäni vaikuttaa lopullisiin ratkaisuihin. Onko vakuutukset kunnossa?
Komp, sosiaalista mediaa kannattaa kokeilla. Tuttu jolla on CATCH22 tyttärellä niin on tuohon turvautunut pariin otteeseen myös.Tämä on asia, joka on merkittävä, mutta ei saa mielestäni vaikuttaa lopullisiin ratkaisuihin. Onko vakuutukset kunnossa?
Sosiaalinen media on joissakin tapauksissa ollut suureksi avuksi tällaisissa inhimillisen hädän tapauksissa. Rehellinen ja suora kertomus pojan tilanteesta kuvien kera sekä mahdollisuus osallistua mikäli haluaa ojentaa apua hädässänne.
Sulla on meidät. Oikeesti.Dominic sanoi:Yksi ilta itki mnulle siitä, kuinka yksin me ollaan tämän kaiken keskellä.
Onnistuis.edit. Toki miksei varmaan keräys onnistuisi myös foorumin kautta?
Ai siksi sä kaikkosit muihin maisemiin mun ja Jjusbanin vaikutuspiiristä.Ympäriltä "kaikkoavat" ihmiset saattavat myös lähtökohtaisesti tarkoittaa hyvää.
Sillä ajatusmallilla, että heidän elämässään on nyt isompiakin ja tärkeämpiä asioita kun minun ystävyyssuhteeni, joten annetaanpa omaa aikaa ja rauhaa.
Tai sitten ei. Mistäs minä tiedän.
Voimia.
Taisi burbille käydä vanhanaikainen eli hän alkoi tuulettaa voittoa parikymmentä metriä ennen maalia ja rullaili maaliin, jolloin lähes rinnalla ollut Domppari pääsi livahtamaan voittoon.Onnittlut Dompparille.
burbi on ilmeisesti näiden karkeloiden ikuinen kakkonen.
Oman elämänaä David Barichello.