Älä huoli. Kylmää sevviimestää hoian...Odotin Koiruuden avaavan mun pistetilin, mutta sain pettyä. Taitaa koiranomistajat olla aika syvältä kaikki. :frank:
Joo, Kuka hitto on tuo Dallaran urkurikin?Outoa, kun ei tunnista liki puoliakaan äänestettyjä nimimerkkejä, vaikka mielestäni olen palstaa lukenut melko säännöllisesti. Esim. joku Intriguidman, ääniä ropisee, mutta koskaan en ole nähny postaavan.
Saa sitä listaa muokata aikarajan puitteissa, ainakin jos ilmoittelee muutoksista.Vittu! Hartsa 76 unohtui listalta. :wall::wall:
Äänestäkää Hartsaa. Jooko,
Äänestä itseäsi, kannattaa olla aina oikeassa ja ei kannata kuunnella paskaa musaa. Näillä pärjää aika pitkälle tälläkin forumilla.Olisko mahdollista saada linkkiä johonkin/jollekin, jolta voi tarkistaa, ketä voi äänestää, mitä mieltä voi olla, mitä ohjelmia voi katsoa jne? Eihän tällainen vajaat 20 vuotta forumeilla pyörinyt muuten osaa elää ja toimia oikein.
Äänestä noita samoja mitä minä aion. Mosselle myös, kun on alle viisi postausta tälle vuodelle.Olisko mahdollista saada linkkiä johonkin/jollekin, jolta voi tarkistaa, ketä voi äänestää, mitä mieltä voi olla, mitä ohjelmia voi katsoa jne? Eihän tällainen vajaat 20 vuotta forumeilla pyörinyt muuten osaa elää ja toimia oikein.
En unohtanut. Panin ykköseksi. Kova on. Kova. Puustinen sai maratoonista boonusta myös. Ja Zoe kun kirjoitti 'Pärmis'.Eikä jjv:eetä voi unhoittaa.
Varo vaan, kyllä sinä minunkin listalleni pääset, jos tänä vuonna listan teen. :ahem:No jo siellä on yks tolvana mun nollapelin rikkonu, ja toinen heti peräs.
Rkele
Täällä ollaan \o/Äänestin vain vanhoja voittajia, koska kaiken maailman krzetrecit ja spotterit eivät kerro mulle yhtikäs mitään ja 107 tuhatta kertaa nikkiään vaihtaneita mossea ja rainieria en kyllä äänestä enää koskaan muutenkaan (nickin vaihto pitäisi kieltää lailla!).