kouvotsvoni
Banjottu
Minulle se on oikeastaan ihan sama tulosten laskun kannaltakin, niin helpointa antaa pistää tulemaan mitä kautta haluaa, niin onpahan kaikista yhtä älytön systeemi
Ehdotan että joku vuosi äänestys tapahtuu kokonaan privassa, vaalisalaisuus säilyttäen. Säilyypä jännitys loppumetreille saakka ilman "gallupvaikutusta" sekä sovitaan tulosten julkistamiseen tarkka pvm ja kellonaika.
Olet vuodesta toiseen mielipiteesi kanssa enemmän tai vähemmän yksin. Hetkenä minä hyvänsä, forumin Väyrynen. Hetkenä minä hyvänsä.
Totta tuokin. Olen kuitenkin valinnut toisen tien tällaisille tunnustuksille, kun aina tulee sama pulma, että mitä tehdään kun tulee se yhdestoista!Eiks tätä vois ajatella silleen julkisen tunnustuksen antamisena kymmenelle valitsemalleen hahmolle kuluneen vuoden kirjoittelusta?
...tai jopa turhan kirjoittelun välttämisestä.Eiks tätä vois ajatella silleen julkisen tunnustuksen antamisena kymmenelle valitsemalleen hahmolle kuluneen vuoden kirjoittelusta?
Eikö salaisessa äänestyksessä tuota ongelmaa ole?Totta tuokin. Olen kuitenkin valinnut toisen tien tällaisille tunnustuksille, kun aina tulee sama pulma, että mitä tehdään kun tulee se yhdestoista!
...tai jopa turhan kirjoittelun välttämisestä.
Eikö salaisessa äänestyksessä tuota ongelmaa ole?
Täysin suljettua äänestystä ei kait ole vielä ollut?Ei, koska lista ei ole julkinen ja sen sisältö on vain laatijan ja herra kouvon tiedossa.
Ei, koska lista ei ole julkinen ja sen sisältö on vain laatijan ja herra kouvon tiedossa.
Missä vaiheessa aiot salaiset äänesi antaa? Sitten, kun kaikkien muiden äänestyslistat on nähty? :wink:
Missä vaiheessa aiot salaiset äänesi antaa? Sitten, kun kaikkien muiden äänestyslistat on nähty? :wink:
Se on jo valmis, mutta nukun yön yli vielä.
Toivottavasti Pågens-lähetys tuli perille.![]()
Heitin oman rivin. Valintakriteereinä oli se, että muistin nickin sekä avatarin. Ekana muistettu ekana jne.