Vuoden kommentti 2010 äänestyksen FINAALI

Mikä on vuoden Kommentti 2010?

  • 1. Dominic ja Leevi

    Äänet: 9 15,0%
  • 2. Jjusbanin kauneudenhoito

    Äänet: 20 33,3%
  • 3. Juskasen vuodatus

    Äänet: 7 11,7%
  • 4. Lumipallon karvat

    Äänet: 3 5,0%
  • 5. Mehen KKWCS-näytelmä

    Äänet: 21 35,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    60
  • Äänestys suljettu. .

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Voit myös kirjoittaa seuraavaan postaukseesi, että Albert Oil on ornari ja kokea saman oikeassa olemisen tunteen uudelleen.
Enhän nyt sellaista. Siitähän nousisi ihan pissa päähän jos kaksi kertaa saman vuosikymmenen aikana oikeassa olisi. Hookah minua jo nyt pitää ylimielisenä kusipäänä, jos minä nyt tuollalailla menen todistamaan - sinänsä oikeellisten - väittämiensä oikeellisuuden, niin sitten seuraava, jonka päähän pisu nousee on itse Herra H. Ei sellaista kierrettä sovi aloittaa, seurauksena voi olla vaikka kusitsunami.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Heh, veutin veuton! Urghaga. Jos olisin tiennyt, olisin käyttänyt postaukseen vähän enemmän aikaa, enkä olisi tehnyt sitä vasurilla hutiloiden. Jolloin siitä olisi tullut huono ja olisin saanut ansioni mukaan.

On kuitenkin hyvä, että Forumin historian ehkä viihdyttävin episodi tuli näinkin huomioitua. Omistankin voiton kaikille [nuorille] ihmisille, jotka tietävät olevansa parhaita, komeimpia/kauneimpia ja aina oikeassa. Ilman näitä tyyppejä maailmassa, emme tänäkään päivänä tietäisi miten loistavaa komediaa syntyy, kun luulo omasta ylivertaisuudesta nussii omakuvaa kuivana betakanavaan.

Ensimmäinen *räplää Pyryfin pinppaa* -kommentti olisi muuten kuulunut ehdottomasti listalle. Ei vaan tullut mieleen ehdokasasettelussa.
 
Ylös