Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Eli samoin kuin aiemminkin, nyt jokainen äänestää mielestään kahta parasta ehdokasta. Ja vain ääniä tähän topikkiin, paskanjauhanta tuonne.
Ja ehdokkaat ovat:
1.
Ja ehdokkaat ovat:
1.
2.Aamulla yritin houkutella poikaa potalle istumalla siihen itse ja pieraisemalla remakasti. Poika juoksi nauraen pois.
3.Onkohan ilmasotakoulu vähän samanlainen juttu ku ilmakitarointi. Ei siis oikee sotakoulu, mutta elehditään niinku lenneltäs lentskareilla tai sodittas.
4.Onpa hyvä ettei tällä kertaa lipsahtaneet kakkoset alle niin kuin taannoisena vappuna. Olisi ollut sääli, kun näyttäisi kuitenkin olevan ykköset yllä.
5.Noin 2-3 kertaa viikossa ja 10km lenkkejä(juosten) keskimäärin 20km/h vauhilla. 1000m uintiin menee noin 15min.
6.Mun mielestä on pelkästään ihana juttu, että Pyrdiskin saa jalkoväliin vehkeen joka keulii.
7.Jari-Matin kannattais hankkia koira, olis halvempi ulkoiluttaa.
8.Tää oliskin hauska pätkä. Tulevaisuudesta lähetetään ilkialaston Corleone, jonka tehtävä on tehdä Sarah O'Connorista kokaiinin käyttäjä. Yht'äkkiä irtonainen hevonpää tulee tietoiseksi itsestään. Sillä aikaa Frodo vie sormusta Jeditemppeliin. Huikea loppuratkaisu antaa odotuttaa itseään. Jännitysmusiikki taukoaa mainosten ajaksi. Halpaa makkaraa!
9.Moottoriurheilijat ja moottoriurheilun kannattajat eivät tunnetusti ole järjen jättiläisiä.
10.Mitä? Nyt en tajua mikä tuossa on hauskaa.Hyp-peli seinille pip-peli. Khihihihi-hihihi. Buah-hah-haa- Pippeli!!! Taattua F1-forum-laatua. Vissiin ekan kerran tämmöiseen sorruin. Anteeksi. Khihihihi. Tirsk!Jes, huomenna Tappara-Jyp peli.
11.kurski on mies joka ei virheitä tee
teko kuin teko sen itse tekee
minulla on kotiaskareet muilla on vapaa-aikaa
minulla on pitkät ruutukalsarit muilla lyhyet alushousut
minulla on finni muilla täydellinen iho
minulla on vaateostokset muilla on olut ja viihdeostokset
12.Äläs nyt, eiks se olis komeeta, kun pääsisit sanomaan, että menetit neitsyytes Miss Suomen kanssa?
13.Jos ei äänestä kokoomusta, tunnusta ja lietso ryssävihaa sekä pidä Marskin kuvaa seinällä on ilmanmuuta kommunisti. Vielä jos erehtyy kritisoimaan nykyistä finanssipelleilyä niin on isänmaanvihollinen nro 1. Näin siis forumilla.
14.No mä jaksan.Väyrynen, Lipponen ja Kanerva oli... Äh, emmä jaksakkaan kertoa.
Väyrynen, Lipponen ja Kanerva olivat "silleen", kunnes markoj tuli paikalle ojaa pitkin kävellen.
- "Miksi kävelet ojassa?", kysyivät Väyrynen, Lipponen ja Kanerva yhteen ääneen.
- "Koska leipä miehen tiellä pitää", vastasi markoj.
- "Miksi et ole sitten syönyt leipää?", ihmettelivät Väyrynen, Lipponen ja Kanerva kaanonissa.
- "Koska yövyin hotellissa, enkä päässyt aamiaiselle, koska portsari herätti väärän miehen.", vastasi markoj.
- "No ei se mitään", lohduttivat Väyrynen, Lipponen ja Kanerva ja alkoivat hyväillä markoj:n pakaroita.
Myöhemmin keväällä markoj:sta tuli presidentti.
15.Niin no kaikilla on mielipiteensä. Sama koskee ruoanlaittoakin, josta niin kurskilla kuin Hans Välimäellä on omansa.
16.Ihanko oikeasti Mosse juuri sinä kaikista hahmoista pidät mun nimikettä retsoiluna? Ja et näe sitä ironiaa?
Selaile vähän omia postauksiasi ja tsiigaa mikä määrä retsoilua voi sisältyä keski-ikäisen pölynimurikauppiaan juttuihin. Siinä meikän oik.yo. jää aika kauas taakse.
Älä käsitä väärin, mulle on ihan sama jos sulle on tärkeää ilmoittaa foorumilla tasaisin väliajoin vuositulosi tai että susta on sikasiistiä jos satut piiritason aitajuoksijan kanssa viereisille soutulaitteille kuntosalille. Kerro ihmeessä noita juttujasi, uskon että ne on sulle tosi jänniä.
Mutta siinä vaiheessa alkaa homma mennä snadisti huvittavaksi kun tuollainen hahmo ryhtyy avuttomilla huumoritaidoillaan vihjaamaan että meikäläinen olisi foorumilla jotenkin erityisen omahyväinen. Etenkin kun tietää että tämä on vain seurausta sun tyttömäisestä herkkänahkaisuudesta, niin ei voi kuin sanoa että vedä hyvä mies henkeä ja katso peiliin.
17.No oishan se paljon kodikkaampaa mennä sanomaan vaikka Niinistölle, että "hei sinä siinä, ei sul ois tunkkia lainata?" kuin virallisesti köhiä ja änkyttää kämmenet hiessä, että "Herra tasavallan presidentti. Olisiko teillä mahdollisesti lainata auton tilapäisnostinta?"
18.Nimenomaan. Oli todennäköisesti känniääliönä kysyny, että irtooko huoralta satasella persettä. Mimmi oli sanonu, että satasella voit lähtee kotiin runkkaamaan. Teukka oli jättäny rahan tiskiin ja lähteny.
19.Kurski on vaan päivä päivältä kovempi jätkä. Joka hetki jää elämästä jotain turhaa ja lapsellista pois. Mies nousee kuin feenikslintu tuhkasta, kuoriutuen ylimääräisistä pehmeiden ali-ihmisten turhuuksista niin että lopulta taivaalle nousee täydellisen spartalainen askeetikko mukanaan vain veistoksellinen vartalonsa, dimex-haalarit ja snadisti epätarkka ruispala keittokinkulla.
Lotarin tietotekniikka siirretään Windows 98 -pohjalle. Homma rokkaa nimittäin.
Monacossa:
"Uima-altaalla keltaiset liput. Kimi buuttaa siellä vehkeitä."
Viimeksi muokattu: