Renngeist
Soldiers of Antisthenes
No niin, finaalissa kilvoittelevat siis tekeleet:
6.
6.
10.Forumille postaaminen ja ymmärryksen oottaminen on vähän kuin työntäis pään omaan perseeseen ja ihmettelis että onpa tukala olo.
22.Höps. Jos mulla olis tuon ikäinen tytär niin suorastaan tyrkyttäisin Jonille jotta Forum-frendi sais laatupimpsaa. Ehkä hassutellessa vois ujuttaa jonkun syyhyn tai kupan sitä kautta. Kyllä me naurettais sitten!
On se ehkä hyvä etten mä ole perheellinen.
24.Tän sarjan perinteisiin on kyllä kuulunut, että jos jotain ruvetaan selvittämään, jää siitä paha mieli kaikille.Onha se hyvä tietty et selvitetään ni ei sit jää paha mieli kelleen. :nope:
36.Onhan se aika säälittävä nysä. Enhän mä tuolla paljon naisia tyydytä, ehkä itteni jos käy flaksi. Naisille voin ostaa pitsan tai suklaalevyn, ne tulee paljon iloisemmaksi niistä. Nyt ei oo pakko niistää. Toisaalta hauskuus-aspektia lisännee kun muistaa loihea nolosta molosta jotta: mahtuu vitun pieneen rakoon. Toisaalta itkettää aina kun sanoo noin. Ja varsinkin jos samaan aikaa joku nauraa.
54.
60.Näkisin että olet asian ytimessä.
Jos Alonso sanoisi syövänsä pizzaa aina kuin mahdollista ja pistäisi Twitteriin parina seuraavana päivänä kuvan itsestään mussuttamassa voileipää, täällä kommentit olisivat luokkaa, "mikä valehteleva sika!" ja "jätkä kehuu syövänsä pizzaa, mutta niin vain heiluu voileipä kädessä heti kun silmä välttää. Miksi se puhuu yhtä, mutta tekee toista? Sen täytyy olla mielisairas!"
Puolen vuoden päästä vatvottaisiin miksi se oikein meni väittämään syövänsä usein pizzaa ja naureskeltaisiin hemmon harhaisuudelle. "Ehkä se luuli syövänsä pizzaa, sellasiahan noi latinot on, eivät erota tonnikalaleipää Frutti di Maresta. Kjeh kjeh kjeh".
Joku onnistuu urkkimaan tiedon, jonka mukaan Allun lempparitäyte on jalopeño. "Se yrittää jotenkin viestiä olevansa tulinen rattimies ja on niin olevinaan kun n-kirjaimenkin päällä on joku vänkyrä. Mikä irstas porsastelija! Toista se on meidän Kimillä* - se ei yritä tuoda syömisiään esiin. Tykkääkin varmaan imeskellä pelkkiä jääpaloja, on se sen verran kylmähermonen kaveri. Ja jos se söiskin pizzaa, niin varmasti ottais paremmat täytteet kuin Alonso. Santander sitä paitsi maksaa nolonson pizzat ja Massa leikkaa sille palatkin valmiiksi."
*Nimi muutettu
61.Luomua, sisäistä kauneutta ja muuta paskaa. Tai sitten tilanteen mukaan ja kaikkea kohtuudella.
Ja jos ääripäät on ainoot vaihtoehdot, niin mieluummin röhkivä, lyllerö silavaläjä mulle ku joku itsestään epävarma, ympyrää juokseva terveysnatsi. Mut mieluummin jotain siltä väliltä.
Ihan oikeesti tärkeintähän kuitenkin on se, millainen perse on ja miten sitä pesää tulee. Kuinka usein ja kuinka monella eri tyylillä. Sisäinen tai ulkoinen kauneus on joutavaa höpinää. Dominoiva luonne ja riittävästi mielikuvitusta sänkyhommissa. Muuta ei tarvita. Perinteistä jyystöä makuuhuoneessa suosivat ämmät saa mennä pois riippumatta ripsien aitoudesta.
Niin ja hajuaisti mulla on niin hyvä, että naisen on paree olla dunkkaamatta. Ei hikeä eikä haisevia kemikaliotuotteita. Yleensä naiset haisee pahalle, mikä on varsin ikävää. Ja jos henki haisee nukkumiselta tai illodiinilta tai pepsodentilta, niin hellurei ja heipä hei.
Ja persehän se siis on kuitenkin tärkein luonteenpiirre naisessa. Eikä se saa olla mikään lauta. Tissit pitää olla vähintään ceetä. Pienemmät tuo mieleen teinipojan, eikä se ole suotavaa. Eikä liian lyhyitä hiuksia saa olla. Eikä laittamattomia hiuksia, paitsi aamuisin tai suihkussa. Tai saunassa.
Pituuttakin sais olla joku 180 senttiä ilman kenkiä. Kenkien kanssa sitten se pari metriä. Mut tosta voidaan joustaa, mikäli perse on hyvä. Mitä parempi perse, sitä lyhyempi saa olla, mutta alaraja nyt siinäkin sitten on. Mä en mitään kääpiöpokee ala harrastamaan. Ja mikä domina se sellanen oliskaan, minkä vois vahingossa tyrmätä polvillaan ollessaan. Kikkelillään.
Sopusuhtaiset raajat on kanssa oltava. Jos käsistä tulee mieleen oranki, niin ei oo hyvä se. Ja liian pitkät kintut tuo mieleen korkeushyppääjän, joka on urheilija, ja täten iso nou nou. Mut perse voi olla sellanen ghettopersekin. Mut sitten pitää tissienkin olla samaa sarjaa. Muuten kaatuu perseelleen tai joutuu seistä ihan etukenossa hän.
Eikä sitten mitään mulkosilmiä. Pitää olla riittävän kapeat, mutta ei aasialaisia mulle. Ne näyttää yleensä lapsilta, enkä mä sellasia. Korvat pitäis olla kanssa sopusuhtaiset, eikä niissä saa roikkua kovin raskaita asioita muulloin ku sopivien kuteiden kanssa. Jos korvat muistuttaa lihapiirakoita, niin ei, se ei käy. Eikä saa olla liian suuri suu. Eikä liian pieni. Eikä liian iso leuka, mut ei tosiaan mikään hennakalinainenkaan sen suhteen. Eikä mitään rusinoita iholla. Eikä liian lyhyitä kynsiä. Eikä hoitamattomia kynsiä noin muutenkaan. Riittävän pitkät, hyvin hoidetut ja sellaset mitkä uppoaa ihoon. Eli nykyisin muodissa olevilla muovinpalasilla ei ole tervetullut mun selkääni raapimaan. Paitsi jos on hyvä perse, niin voidaan joustaa.
Ja pitää pukeutua niinku nainen. Harmaat kollegehousut ei ole naisen vaate. Eikä helvetissä minihame-leggins -yhdistelmää. Jälkimmäinen toki parempi vaihtis, jonka voi saada anteeksikin, mikäli perse on hyvä. Kollegehousuissa en muista hyvää persettä nähneeni, joten sellasia ei saa anteeksi. Löysät farkutkin on aika kyseenalainen, mutta selkeesti parempi ku aiemmat. Tiukat farkut on hyvä valinta. Eikä mustaa väriä, että muodot erottuvat paremmin. Nahka on kanssa hyvä valinta, ja se saa olla mustaakin. Ja sitten makaronia ei saa keittää yhtään ylikypsäks tai menee hermot enkä syö yhtään.
Että sinä olet ihan suunnaton kyrpänaama.Your point being?Viimeisten tutkimusten mukaan kolme pistettä ois kuitenkin enämpi kuin 0: olla.Ohi. Pari-kolme tietäisin.
Viimeksi muokattu: