Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
En onnittele. Kolme vuoden huonointa, mauttominta ja/tai väkisinväännettyä kommenttia kärjessä. Ei mee hyvin....
No onnittelen nyt vähäsen kuiteskin: Onn...
No onnittelen nyt vähäsen kuiteskin: Onn...
Joo. Ei se yksi ääni mitään ratkaise.No nyt kyllä väärä voitti.
Oliko se MInä joka ratkaisi Jussun voiton?Joo. Ei se yksi ääni mitään ratkaise.
Minähän se olin.Oliko se MInä joka ratkaisi Jussun voiton?
Ei se ihan niin helppoa huumoria ollut, asian voi nähdä myös optimistisena kannanottona. Alpun tunnukset kaappaamaan pystyvä ja kommentin Forumille postaamaan kykenevä potilas on vahvasti toipumisen tiellä.Foorumi nähtävästi ansaitsee vuoden kommentiksi viestin, jossa helppo huumori kohdistuu aivovammaan.
Jusbanin kannaltahan se on vittumaista, koska itse ei pysty vaikuttamaan ehdolle asettumiseen, eikä valintaan. Täysin ilman omaa syytään jää Jjusban historiaan palkittuna aivovammaiselle Schumille ilkkujana.
Syytän äänestäjiä.
- Syytän äänestäjiä, veuhtoo Rienarsuo.
Nyt Mehe! Oikeesti.Foorumi nähtävästi ansaitsee vuoden kommentiksi viestin, jossa helppo huumori kohdistuu aivovammaan.
Jusbanin kannaltahan se on vittumaista, koska itse ei pysty vaikuttamaan ehdolle asettumiseen, eikä valintaan. Täysin ilman omaa syytään jää Jjusban historiaan palkittuna aivovammaiselle Schumille ilkkujana.
Syytän äänestäjiä.
Ai. No sitten oikee voitti.Minä pahoitin mieleni.
Cry me a river.Foorumi nähtävästi ansaitsee vuoden kommentiksi viestin, jossa helppo huumori kohdistuu aivovammaan.
Syytän äänestäjiä.
Mehe onkin kukkis!
Harvapa muistaa vanhoja vuoden kommentteja ja niiden kirjoittajia, että ei tässä suurta vahinkoa käynyt.Foorumi nähtävästi ansaitsee vuoden kommentiksi viestin, jossa helppo huumori kohdistuu aivovammaan.
Syytän äänestäjiä.