Haluatko että ostan sinulle tupakkaa tullessani seuraavan kerran Suomeen?Kiitos Jeesus. :thumbup:
Haluatko että ostan sinulle tupakkaa tullessani seuraavan kerran Suomeen?Kiitos Jeesus. :thumbup:
Sinistä Smarttia, kiitos Jeesus.Haluatko että ostan sinulle tupakkaa tullessani seuraavan kerran Suomeen?
Kuka on Forumin modejenkki?! Pirif?Jätkä vie Jessen röökit. Kohta Jesseltä menee varmaan neitsyys ja viisi kalaa. Melkoisen törkeää, johon luulisi jo modejenkin puuttuvan.
Pirif vei jo Jessen viinit ja sammui. Kouvo pääsee kohtaa paarista (valomerkin jälkeen) ja sitten on tosiaan piru irti.Kuka on Forumin modejenkki?! Pirif?
Valitettavasti se ei ole kaikille ihmistyypeille mahdollistaSä oot kyllä yks saatanan kurttuotsainen pätijä. Näsäviisastelet joka asiasta enemmän kuin mä teininä. Mä sentään aikuistuin, tavallaan.
Surrealistiselle poreammeelle. :thumbup:Pirkka-niksi: "Laita moderaattori tavalliseen ammeeseen, niin saat siitä poreammeen. Jos sinulla on kaksi moderaattoria, voit laittaa toisen pitelemään sukkahousuja ammeen vierelle, jolloin siitä tulee surrealistinen poreamme."
.Ai että. Maukas E-koodien ja pohjaanpalamisen täyttämä aromi kyllä. Positiivinen yllätys, pitää uudelleenkin tehdä vielä.
Kerro lisää.
Niinpä. Sen takia esimerkiksi kioskimyyjän kysyessä ostettavan myyntiartikkelin haluttua kappalemäärää siihen kuuluu vastata:"Pari-kolme". Tällöin oikean myyntierän koosta epätietoinen tai muuten vaan päättämätön ostaja voi näppärästi siirtää vastuun ostettavien artikkelien määrän valitsemisesta myyjälle.Pari tarkoittaa kahta. Kolme ei ole kaksi.
AMK-valintakokeiden "teoriat" ei Joni ihan oikeasti ole mitään erityisen haastavia. Ja jos ei tuollainen aivotyöskentely tule ihan luonnostaan, valintakokeet ovat motivoituneelle hakijalle aivan tehtävissä jos yhtään etukäteen varautuu. Jos jäät odottelemaan hyvin työllistävää opiskelupaikkaa, jonne pääsee nollat taulussa yhtään valmistautumatta sisään ja joka silti on siistiä sisätyötä, sulle käy opiskelupaikan kanssa samalla tavalla kuin työnhaussa.
Tässähän tämä.Sä oot kyllä yks saatanan kurttuotsainen pätijä. Näsäviisastelet joka asiasta enemmän kuin mä teininä. Mä sentään aikuistuin, tavallaan.
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=41368&p=2493570&viewfull=1#post2493570Jörniminen on kait jotakin metallinsorvausta. Mahdollisimman vaikean materiaalin työstämistä. Vähän sama asia kuin kiviporaus. Ainoastaan parhaat ukot pääsevät parhaimmille urakoille.
En tiedä onko vuoden postaus vai kuuluisiko tuonne vitsikilpailuun.