Vuoden kommentti 2015 - Ehottelut

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Pekkis pisti kiteyttäen sen, miksi en miekään jaksa täällä enää mistään asiasta vääntää. Se on ku seinille huutelis.

Nyt olet lukenut tuota oltsun viestiä ihan eri tavalla kuin minä.

Täällä on vähän ongelmana se, että jengi ei malta lukea mitä toiset kirjoittaa. Ja jos on ollut aiemmin jostakin asiasta toisen kanssa eri mieltä, lähdetään automaattisesti lukemaan hahmon viestejä asenteella, että ne kertakaikkiaan eivät voi sisältää mitään mistä saattaisi itse olla samaa mieltä. Sitten pyöräytetään tarpeen tullen omaan kommenttiin mukaan muiden keskustelujen erimielisyyksiä niin että varmasti käsillä oleva keskustelu ei voi edetä järkevään suuntaan.

Mä olen oltsu kanssa aika eri linjoilla monesta asiasta täältä lukemani perusteella, mutta nähdäkseni hahmo aika hyvin kuvaili (kuten pyydettiin) moraalisesti epäilyttävien työtehtävien yleisiä piirteitä. Se ei estä muita keskustelijoita skippaamasta kolmea-neljää aasinsiltaa ja menemästä suoraan toisissa toikeissa väännettyihin aiheisiin.
Mukahassuttelua vaan, sillä säilyy edes joku tolkku vintillä.

*pruut*

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Taustana, että markoj ja McRäkä yrittävät asiapuolella vääntää toista maailmansotaa puolalaisten viaksi. Siihen sitten Oldez että:

Ei tarvitse markoj, nyt keksin sen. Jos Puola olisi tappanut itse kaikki juutalaiset, teloittanut upseerit ja lähettänyt sotilaat vankileireille ei sotaa varmaan olisi syttynyt.

markoj

Custom User
Kas, täällähän on yksinäinen runkkaajakin vieraillut. Mitään Andyn maintsemaa yritystä ei tietenkään ole tapahtunut, paitsi hänen omassa päässään.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Kas, täällähän on yksinäinen runkkaajakin vieraillut. Mitään Andyn maintsemaa yritystä ei tietenkään ole tapahtunut, paitsi hänen omassa päässään.
Yritin kuule jotain hassuttelua tähän, mutta alennun silti samalle tasolle sun kanssa, eli: Miten sulla noin vittu muuten menee, oletko taas unohtanut lääkkeet vai miksi päätä viiraa? Ja mene helvettiin siitä!

burb

.
Samaisesta rallista ja mutka hyppää silmille horisontin hämätessä.
Ei ihan vieny autotallin kulumaa mukanaan.
https://www.youtube.com/watch?v=fv8xJl_HyC0
Siinä oli rutkasti Kummeli-tunnelmaa. Suurin toivein pätkälle, "kato Pera siellä penkalla, MORJENS!", ek:n ensimmäinen kunnollinen mutka suoraksi ja puun runkoon. Kuivien koivunlehtien leijaillessa tuulilasiin sankarit istuivat kotvan hiljaa ja hyväntahtoinen aurinko katseli heitä. Se ei missään tapauksessa ollut heille vihainen. Kenties tunsi jonkinlaista myötätuntoa heitä kohtaan. Aika velikultia.
Piti ihan ääneen naureskella hetki.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Verhoihin ei kannata pyyhkiä, kun muija huutaa viikon.
Mieluusti anaaliseksistä nauttivan tyttökaverini kanssa työnsin sormen pyllyyn kutinalle sille että taas mentäisiin. Täysin samaa mieltä mutta sormenpäässä tunsin kakan. Mimmi oli niin menossa mukana muuten että ei lainkaan tajunnut pökälettä pyllyssään. Sormi tytön perseessä sitten siinä jutteli muita juttuja. Kunnes seksitilanne meni ohi ja kävin pyyhkimässä sormen. Mihinkä muuallekaan kuin vain vihkaa omiin verhoinini omassa makkarissa toisen vilpittömien silmien alla normisti puuhastellen.

Heikkoa romantiikkaa.
.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
En kyseenalaista Troyn sympaattisen ja taistelutahtoa nostattavan muistelon kuulumista tänne mutta eikös hää ole sen kertonut jo ehkä jopa kahdestikin aiemmin vai kuvittelenko lain?

Örfil

Guest
En kyseenalaista Troyn sympaattisen ja taistelutahtoa nostattavan muistelon kuulumista tänne mutta eikös hää ole sen kertonut jo ehkä jopa kahdestikin aiemmin vai kuvittelenko lain?
Selitys saattaa olla myös tämä: rohkenen väittää että 80% forumin miespuolisista jäsenistä on tuon kokenut omassa elämässään, mutta vain yksi kehtaa postata siitä :thumbup:

Jospa Alppu muistelee omia "ylläri putkessa" keissejään?

burb

.
Alpun kuvisvastaus menee heittämällä tänne

Uusi kuva. Jatkan edellisen tuomarin linjaa, paras teksti voittaa kierroksen.

Näytä liitetiedosto 21841
Ne kyllästyi kohteluunsa
ja keräsivät yhteen luunsa
soimaten huonoa ruokaa
"paistia meille jo tuokaa,
ei elä banaaneilla apina"
ja niin alkoi häkeissä kapina

Oli vanhin simpanssi viisas
kun aikanaan hipoilta liisas
hän kahmalokaupalla nallia
kai tiesi hän etteivät sallia
lajitoverit kauan sellaista voi
kun nälkäkin kurnii ja suolissa soi

Kohtapa aseistus alkoi
ja koeammunnat ilmaa halkoi
toisten hämätessä väijyssä
oli linnutkin juonessa häijyssä
ja järkkäs vakseille ohjelmaa
jotta apinat kuntoon rivinsä saa

Pian kuuluikin käsky suuri:
"Tulta!" ja marakattimuuri
päräytti menemään innolla
taisi mukana pingviinikin olla
soi kohta luotien funky
ja Uzin kammessa monkey

"Meidän on Korkeasaari"
julisti gorillavaari
kun katsoi joukkoa ihmisten
jotka karuun säntäsi kiljuen
ja viimeisin räjähdelaakin
sai tuta Mustikkamaakin

Kas niin on apina herra nyt
on ihmisten valta päättynyt
Ja pian saareen avataan
ihmisvankila, katsos vaan
ja ruojia tietty banaa-
nein ruokitaan, viimeistä sanaa
kun pääsivät eläimet huutamaan
lujaa korvaan muutamaan

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tarpeeks kun huseeraa, sitä sokeakin kana joskus löytää jyvän. Nyt nyttää löytäneen kaksi kertaa ihan lyhyessä ajassa.

Kai mää noihin olen perusteluni antanut jo?
No, menköön:
Rauma: Yleiseltä pikkusieluisuudeltaan lyömätön. Likainen ja konservatiivinen kaupunki, joka on jäänyt jonnekin 1800-luvulle. Hirvittävän sisäänpäinlämpiävä. Ulkopaikkakuntalaista kiusataan viimeiseen saakka vaikka tämä olisi valtion virkamies. Henkisesti ahdistava ja ankea. Merenrantakaupungiksi totaalisen ikävä paikka. Perusteeton omanarvontunto yhdistettynä satakuntalaiseen omapäisyyteen on kammottava yhdistelmä.
Virrat: Kaukana kaikesta, mikä tekee kaupungista ihan omassa maailmassaan elävän kuplan. Kaiken olennaisen kertonee se, että huostaanottojen määrä on suhteessa asukaslukuun Suomen ylivoimainen ykkönen. Sairaalla tavalla junttimainen, käpykylä. Viinan, LSD:n ja sukurutsan katkuinen umpiperä. Ahdistunut ja tulevaisuudenuskoton takahikiä.

Lunssila

Well-known member

Kuinkas hyvin forumilaisilla toteutuu kotioloissa lautasmalli? Osuuko edes lähelle?

Itse olen lisännyt kasvisten/vihannesten osuutta, ehkä vielä kaukana 50%:sta, mutta suunta on parempi kuin vaikkapa vuosi sitten. Perunaa/riisiä/pastaa tulee mussutettua selkeästi enämpi kuin neljännes. Marjoja mulla ei kotosalla ole. Aterian yhteydessä en syö leipää, nakerran sellaista aamulla, illalla ja/tai välipalana.
Aika usein vielä lipsuu kauas lautasmallista. En tunne pistosta sydämessäni, ainakaan syyllisyyden tunteen takia. Mutta olen näköjään huomioinut sekä mallin että lipsumiseni. Eli olisko tämä jonkinlaista passiivista terveysintoilua?
...

Lunssila

Well-known member
Tilapäinen mielenhäiriö, alkoholi, huumeet, liiman haistelu, idiotismi, liika aika, keskenkasvuisuus ja huomionkipeys tulevat ensimmäisinä mieleen.