Minardi fani
Well-known member
Runar&Kyllikki
Hieno ehdokas!Minähän en juuri muista mitä kukakin kirjoittaa, mutta Zaikomin "näin ajan joustavasti lain tuolla puolen"-kirjoittelu jäi mieleen.
Ei kelpaa!:nope: Sillä on immuniteetti monista voitoista johtuen. Toki Jasunen saa tehdä 'erikit' ja antaa koskemattomuutensa pois, jos haluaa!vuoden törppö kisa ilman jaskaa olisi kuin autokilpailu ilman autoja.
Eli ehdotan: jaska!
Samoin, Zaikomia äänestän minäkin juurikin liikennekannanottojensa ansiosta.Minähän en juuri muista mitä kukakin kirjoittaa, mutta Zaikomin "näin ajan joustavasti lain tuolla puolen"-kirjoittelu jäi mieleen.
Samoilla linjoilla.Minähän en juuri muista mitä kukakin kirjoittaa, mutta Zaikomin "näin ajan joustavasti lain tuolla puolen"-kirjoittelu jäi mieleen.
Tuostahan on vähän kahta mielipidettä, taidettiin tuota aikoinaan pollatakin...Eikos Torppo ole hiukka nekatiivinen arvonimi...
Sitten minä ainakin olen ymmärtänyt koko arvonimen totaalisen väärin.Eikos Torppo ole hiukka nekatiivinen arvonimi...
Jeps...ja saattaa joskus vähän töpeksiä/hölmöillä eli se viihdearvo tulee siitä.Sitten minä ainakin olen ymmärtänyt koko arvonimen totaalisen väärin.
Jos negatiivisessä mielessä törppöä etsitään, nimesin kyllä väärän hahmon. Minulla ollut vuosien ajan luulo, että tässä etsitään forumistia, joka tarjoaa hyvää viihdearvoa iltojen ratoksi, pääasiassa/myös omalla kustannuksellaan.
Sallinet yllekirjoittaneen olla jyrkästi eri mieltä kisanimityksestä kanssasi?Jeps...ja saattaa joskus vähän töpeksiä/hölmöillä eli se viihdearvo tulee siitä.
Tröpö olisi parempi ja kivempi nimitys tälle kisalle. Mutta kun Moe päätti Viimeisenä Mohik...Tröpönä yksinvaltaisin tröpö -ottein ,että pistetäänpä seuraava kisa ( Mehen ehdotuksesta) Törpöksi.
Tää kyllä vahvisti Moen asemia ko. skabassa.
En salli.Sallinet yllekirjoittaneen olla jyrkästi eri mieltä kisanimityksestä kanssasi?