Vuoden Törppö 2009 Round One

Sijainti
Kerava
Äänestän hahmoketta Kemaru. Ihme törppö kun ei tule aktiivisesti tänne vaikka kuinka suostuttelisi! :mad:

NotShee

?aotuo ätiM
Sijainti
Lund, Skåne
Törppöjä olette kaikk' jotka ovat puhuneet äänestämisestä vaikka tässä toikissa vasta ehdotellaan. :thumbdown:thumbdown:thumbdown

WebSlave

Trackman
Minähän en juuri muista mitä kukakin kirjoittaa, mutta Zaikomin "näin ajan joustavasti lain tuolla puolen"-kirjoittelu jäi mieleen.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kyllä tuon raisiolaisen taistelu valojen ja lamppujen kanssa on niin mainiota luettavaa, että ehdotan nimimerkkiä Dominic vuoden törppökisaan. :alppu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
vuoden törppö kisa ilman jaskaa olisi kuin autokilpailu ilman autoja.
Eli ehdotan: jaska!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
vuoden törppö kisa ilman jaskaa olisi kuin autokilpailu ilman autoja.
Eli ehdotan: jaska!
Ei kelpaa!:nope: Sillä on immuniteetti monista voitoista johtuen. Toki Jasunen saa tehdä 'erikit' ja antaa koskemattomuutensa pois, jos haluaa!:rolleyes:

Joo, jaska on listalla mukana.;)

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Miksei kukaan ole ehdottanut armoitettua metsänpolttajaa, Jonia?

Sen postaukset täällä ja muualla on jotain sellaista ettei mitään rajaa, joten pistetään mies listalle. :alppu:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Minähän en juuri muista mitä kukakin kirjoittaa, mutta Zaikomin "näin ajan joustavasti lain tuolla puolen"-kirjoittelu jäi mieleen.
Samoilla linjoilla.

Miksi R&K olisi hyva ehdokas, hieho mies, ei ole mokaillut. Eikos Torppo ole hiukka nekatiivinen arvonimi... :confused:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Eikos Torppo ole hiukka nekatiivinen arvonimi... :confused:
Sitten minä ainakin olen ymmärtänyt koko arvonimen totaalisen väärin.
Jos negatiivisessä mielessä törppöä etsitään, nimesin kyllä väärän hahmon. Minulla ollut vuosien ajan luulo, että tässä etsitään forumistia, joka tarjoaa hyvää viihdearvoa iltojen ratoksi, pääasiassa/myös omalla kustannuksellaan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Sitten minä ainakin olen ymmärtänyt koko arvonimen totaalisen väärin.
Jos negatiivisessä mielessä törppöä etsitään, nimesin kyllä väärän hahmon. Minulla ollut vuosien ajan luulo, että tässä etsitään forumistia, joka tarjoaa hyvää viihdearvoa iltojen ratoksi, pääasiassa/myös omalla kustannuksellaan.
Jeps...ja saattaa joskus vähän töpeksiä/hölmöillä eli se viihdearvo tulee siitä.

Tröpö olisi parempi ja kivempi nimitys tälle kisalle. Mutta kun Moe päätti Viimeisenä Mohik...Tröpönä yksinvaltaisin tröpö -ottein ,että pistetäänpä seuraava kisa ( Mehen ehdotuksesta) Törpöksi.

Tää kyllä vahvisti Moen asemia ko. skabassa. :D

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Jeps...ja saattaa joskus vähän töpeksiä/hölmöillä eli se viihdearvo tulee siitä.

Tröpö olisi parempi ja kivempi nimitys tälle kisalle. Mutta kun Moe päätti Viimeisenä Mohik...Tröpönä yksinvaltaisin tröpö -ottein ,että pistetäänpä seuraava kisa ( Mehen ehdotuksesta) Törpöksi.

Tää kyllä vahvisti Moen asemia ko. skabassa. :D
Sallinet yllekirjoittaneen olla jyrkästi eri mieltä kisanimityksestä kanssasi?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Juu ei suunsoittaja tai riidanhaastaja ole miusta tröpö. Enämpikin semmonen itseironiaa taitava harmiton koheltaja jonka sattumuksille voi huoletta hihitellä.