Puupää
Señor Member
JA VOITTAJA ON: JANNE AHONEN!
Pasila, Porilaisten Marssi :thumbup:
Kun korostit Ahosen taaksejäämistä minä ainakin sain sen käsityksen että sinulle riittää että on merkittävä urheilija vaikka tässä kisassa otetaankin huomioon myös saavutukset.jaska sanoi:Kai vuoden urheilijan on oltava merkittävä urheilija ?
Vai onko vuoden urheilija joku merkityksetön, kuka vain sattuu voittamaan jotain ?
Joo kyllä näin on. :ahem: Äänestin itsekin Jannea.Mutku sanoi:JA VOITTAJA ON: JANNE AHONEN!
Jep, ja MÄ olen siellä paikan päällä :thumbup:patriot sanoi:Niin oliko se gaala jo? EDIT: Näköjään keskiviikkona on...
Ahonen sai äänestyksessä selvästi eniten ykköstiloja, mutta osa äänestäjistä taktikoi Yli-Hannukselan hyväksi ja pudotti Ahosen nimen kokonaan 10:n listalta.
Ohos. Kaippa sitten vilkutat kameralle!Mutku sanoi:Jep, ja MÄ olen siellä paikan päällä :thumbup:
Niinpä, mutta JANNE VOITTI! :ahem:Observer sanoi:Hyypiän ja Pitkämäen sijoitukset. :nope:
Joo voitto meni kyllä ihan oikeaan osoitteeseen. :thumbup:Olga sanoi:Niinpä, mutta JANNE VOITTI! :ahem:
Mitä pahaa se Hyypiä sulle on tehnyt!? Tuskin sitä tarttee dissata, vaikka Jaska sitä ykköseksi ajoi. Pitkämäki Kimin edellä yleisöäänestyksessä?! :nope: Janne voitti kuten pitikin!Observer sanoi:Hyypiän ja Pitkämäen sijoitukset. :nope:
No en nyt olis neloseksi laittanut ja sai ukko vielä 19 ykkössijaa.patriot sanoi:Mitä pahaa se Hyypiä sulle on tehnyt!? Tuskin sitä tarttee dissata, vaikka Jaska sitä ykköseksi ajoi.
Kertooko tuo enemmän sinustaObserver sanoi:No en nyt olis neloseksi laittanut ja sai ukko vielä 19 ykkössijaa.
Olga sanoi:11.8.2005 Janne Ahonen ihan riippumatta siitä minkälaisia mainetekoja muut loppuvuoden aikana tekevät! :thumbup:
No kertoo siinä mielessä että en ole fanaattinen potkupallon fanittaja. Toinen laji missä näköjään pidetään kovasti huolta "omistaan" on paini.jaska sanoi:Kertooko tuo enemmän sinusta