Timo Virtanen
Ihan tavallinen Virtanen
OK.
Ilmoittaudun ja samaa vaivaa rupean viralliseksi ajanottajaksi. Ei sitten syötellä ennen valvojan lupaa.Mä muuten pidän lupaukseni ja suoritan tuon vuorokauden mittaisen syömälakon ensi viikolla jonakin päivänä.
En meinaa enää pitää minkäänlaista lakkoa Jonin mahdollisen seuraavan bannin johdosta. Ei ole sen arvoista. Luulin olevan sen arvoista, mutta ei ollut. Ei todellakaan. Enkä usko Jonin arvostavan tällaista solidaarisuutta.Solidaarisuutta nyt veljet, Joni on taas ahdingossa. Mä jeesaan häntä vuorokauden pituisella kirjoituslakolla. Ja herran seuraavasta bannista napsahtaakin sitten vuorokauden mittainen syömälakko. Toivon kaikkien osallistuvan myös siihen.
Aiaiai, mutjoo anyways...Kirjoitin 17.11.2014, kun Joni oli saanut bannit, seuraavasti:
En meinaa enää pitää minkäänlaista lakkoa Jonin mahdollisen seuraavan bannin johdosta. Ei ole sen arvoista. Luulin olevan sen arvoista, mutta ei ollut. Ei todellakaan. Enkä usko Jonin arvostavan tällaista solidaarisuutta.
Perus feidaaja!Aiaiai, mutjoo anyways...
No jaa. Mun kokemus on, että paastosta tulee aina hyvä olo. Muista positiivinen asenne!Perus feidaaja!
Oli muuten sangen rankka vuorokausi. Ei mitään herkkua tää syömälakkoilu. Enkä usko Jonin edes arvostavan tällaista solidaarisuuden osoittamista. Ihan hukkaan heitetty vuorokausi.
Parempi fiilis oli kyllä aikoinaan noroviruksen jälkeen. Silloin oli oikeasti helpottunut olo.No jaa. Mun kokemus on, että paastosta tulee aina hyvä olo. Muista positiivinen asenne!
Ei onnistu, ellei ole boss-tasolla tai perfect age.Noroviruksen jälkeen on hyvä hetki sytyttää itsensä tuleen Mauno Koiviston puhetta kuunnellen. Jos jää aikaa, katsoa vähän Uunoa.
Mitä, mitä!
Onko konsernijohtaja ottanut taas siivut pakkolomaa?