Renessanssinero
Perusfeidaaja
Mä pidän kirjoituslakkoa vain Jonin bannin johdosta!
Muut juhlii.Mä pidän kirjoituslakkoa vain Jonin bannin johdosta!
Ai oliko tavoitteena bannien saaminen? Sen suhteen oli kyllä minulta huono suoritus.Tahallaan otin. Avutonta sulta. Selvisit ilman bannia, vaikka olit aloitteellinen.:nope:
Suoritushan oli ihan hyvä, mutta modet näköjään yhtä hyviä tuomitsemaan, kuin ruotsalaiset lätkätuomarit.Ai oliko tavoitteena bannien saaminen? Sen suhteen oli kyllä minulta huono suoritus.
Nehän on just NIITÄSuoritushan oli ihan hyvä, mutta modet näköjään yhtä hyviä tuomitsemaan, kuin ruotsalaiset lätkätuomarit.
Harvakseltaan kisaviikonloppujen ulkopuolella, report postit kyllä usein nopeastikin tulee katsastettua.Etkö sä kouvo lue ollenkaan F1 puolta?
Missäs NollaAasi? Ei kukaan täysjärkinen tohon hommaan ryhdy.Harvakseltaan kisaviikonloppujen ulkopuolella, report postit kyllä usein nopeastikin tulee katsastettua.
En minä huvikseen sinne F1-puolelle moderekryä kirjoitellut.
Hyvin sä vedät. Ketä varten sä selität? Itseäs?Joo-o. Kyllä sitä ennenkin oman asiansa pakkosyöttämisestä heitetty jäähypenkille, olipa se "huumoria" tai ei. Alonson onnettomuuden syitä vatvottu ja on ollut lähdettä sun muuta näille diagnooseille. Searchiakin käytin ja näytti siltä, että ihan vitun hauska läppä lähti siitä, kun muualla oltiin epäilty (Toxin tänne kertoman mukaan) aivosyöpää Burnsin tapaukseen viitaten. No tämän jälkeen aivosyöpää löytyi, kun Salmis Jone diagnosoi vähän kaiken aivosyöväksi, muut termin käytöt löytyneet muitten käyttäjien tympääntyneistä viesteistä, että tämän heiton kylvämisen voisi jo lopettaa...muita ei naurattanut, mutta ilmeisesti hassunhauskan onelinerin oletti herra Salmis Jone muuttuvan hauskaksi, kun sitä toistaa vielä lisää F1-puolella. Ennestään oli edeltävältä nikiltään varoitus alla, niin kolmen päivän jäähyyn päädyin, muut modet nyökyttelivät tai loistivat poissaolollaan. Niin ja Aziz kerran käytti termiä, Salmis Jone diagnosoi pari kuukautta, siksei enempiä toimenpiteitä.
Ps. Ei se epilepsia-diagnoosinkaan tunkeminen joka väliin sen järkevämpää.
Kuule mulle on harvinaisen yhdentekevää mitä esität. Pointti tuli selväksi.Sääli vaan. Pitäisikö minun sitten esittää muita kuin omia näkemyksiä, etten esittäisi?
Eiköhän sinun bannisi tullut useammasta kuin yhdestä kommentista, koska sinä viljelit epilepsialäppääsi monta kuukautta ennen kuin sait lopulta bannin.Hyvin sä vedät. Ketä varten sä selität? Itseäs?
Nomi lähti ihan turhasta ja nyt osasit valita kahden epilepsia läpän välistä mun läpän. Olihan hahmo sen takana parempi banniin kuin eka läpän heittäjä.
Mä säälin sua.
Epilepsialäpästähän EI TULLUT bannia Azizille.Eiköhän sinun bannisi tullut useammasta kuin yhdestä kommentista, koska sinä viljelit epilepsialäppääsi monta kuukautta ennen kuin sait lopulta bannin.
Lainaa Alunperin kirjoittanut Aziz Tarkastele viestiä
Hamiltonilla epilepsiakohtaus?
Lainaa Alunperin kirjoittanut Salmisen Jone Tarkastele viestiä
Hämis meinas tehdä alonsot ja ajaa sisäkaarteen puoleen muuriin. Aivosyöpä siis.
Lainaa Alunperin kirjoittanut Sabelt Rompe Tarkastele viestiä
Niin ylivoimainen auto että ehtii pilkkaamaan epileptikkoja.
Toivottavasti.Voisiko tämän säikeen jo arkistoida? Halukkaat jatkakoot ylläpito-osiossa.