Antsa Rieppo
Well-known member
Kannattaisi kysyä perustajalta.
Noniin. Nyt sun itsekeskeisyyden takia sammyo' ja Ilpo kärsii.Ei saa vielä arkistoida, kun juplasta ei oo kuulunu mitään.
Niin, tai sitten voisit olla valittamatta.Noniin. Nyt sun itsekeskeisyyden takia sammyo' ja Ilpo kärsii.
En mä mitään kärsi. Mielestäni vaan parin hahmon välisen pippelimiekkailun voisi hoitaa toisinkin. No niin - nyt nostin säikeen ylös ihan itse. Voi minua...Noniin. Nyt sun itsekeskeisyyden takia sammyo' ja Ilpo kärsii.
Ei täällä kukaan miekkaile. Eikä edes pysty. Näin nysällä.:frown:En mä mitään kärsi. Mielestäni vaan parin hahmon välisen pippelimiekkailun voisi hoitaa toisinkin. No niin - nyt nostin säikeen ylös ihan itse. Voi minua...
No jopas.Kuvaan tilanteen jääkiekkotermein.
Aziz ja Sapelt Rompe kopautti pari kertaa vastustajaa suojille. Kukaan ei kaatunut eikä loukkaantunut. Tästä suivaantuneena Salme Pas...siis Salmisen Jone päätti aloittaa halonhakkuutalkoot ja pieksi jokaista vastustajaa. Sellaisiakin, jotka vaan kiekottomana luistelivat ohi. Viiden kampin ja neljän korkean mailan jälkeen, tuomari määräsi ainoastaan kahden minuutin jäähyn, vaikka Kemppaisella oli naama veressä ja puuttui suusta yksi hammas.
Salme Pas...siis Salmisen Jone veti tuomarille itkupotkuraivarit ja hakkasi jäähyaitossa mailalla pleksejä, sylki ja huusi herjoja. Aikoo viedä asian IIHF:n käsittelyyn. Linja on kuulema epäoikeudenmukainen.
Tiiä sitte.
Voidaan varmuuden vuoksi kokeilla vielä vaikuttaako nikki siihen. Eli vaihdetaan sairauksia päitten keskenään. Jos säkin saat banskun ja minä en käyttämällä toisten sairauksia, voidaan ylläoleva otaksuma vahvistaa.Tämän empiirisen kokeen tuloksena voidaan todeta, että hyvän maun rajan F1-forumilla sairauksista vitsailtaessa kulkee epilepsian ja aivosyövän välissä.
Heti kun joku vetää Monacossa seinään, lupaan kirjoittaa aivosyöpävitsin asiapuolen liveseurantatoikkiin. Hoida sinä epilepsiapuoli.Voidaan varmuuden vuoksi kokeilla vielä vaikuttaako nikki siihen. Eli vaihdetaan sairauksia päitten keskenään. Jos säkin saat banskun ja minä en käyttämällä toisten sairauksia, voidaan ylläoleva otaksuma vahvistaa.