Vuosikymmenen vaihtuminen

Onko nyt 1 vai 2 vuosikymmen 2000-luvusta?

• 1

Äänet: 11 24,4%
  • 2

Äänet: 34 75,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    45

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Lueppas nyt iiiiihan pikkusen tarkemmin. Siinä samassa viestissä oli lainaus.... niin, sulta itseltäs. Muistatko? Koita nyt muistella vaan ( = keksiä joku keino luikerrella taas vähän pidemmälle, jotta joku muu esittäis edes huonon teorian. Sekin olis nyt parempi ku tää "Ai mikä? Höh höh... en oikein tajua... siis... mikä kysymys? Saiskos kysymyksen uudestaan? Anteeks, nyt en ihan ymmärtänyt... mutta... MILLENNIUMJUHLAT!!! Höh höö!! Vuosituhannen vaihtuminen... vuosituhannen vaihtuminen... niin mutta MILLENNIUM")
Sinähän tässä luikertelet. Olen jo kysynyt monta kertaa että mitä kysmystä tarkoitit.

Väistä. Heität tuota paskaa, mitä tuossa yllä on. Sä et pysty siihen. Linkkaa edes.

Ja vastaa nyt itse siihen että oliko niissä sun juhlissa paljon porukkaa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
ÄÄÄH HÄH HÄH!!! Toi on jo noloa! Miten sä sait sun vuosituhannen vaihtumisen tohonkin sopimaan? ÄÄÄH HÄH HÄÄ... eisssaatanahh
Nyt näyttää ottavan jo tosi koville siellä. Rauhotu nyt vähän.
No et kai sinä sitä ole voinut etukäteen juhlia. KUN EI OLE KERRAN TULLUT VUOSITUHAT TÄYTEEN :thumbup::thumbup:

Toi vasta noloa on :D:D

Ja sinähän sitä tässä olet hokenut, että vuosituhat vaihtui vasta 2000->2001 vaihteessa. Eikö niin.

Vai vetäydytkö tästäkin asiasta

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Sinähän tässä luikertelet. Olen jo kysynyt monta kertaa että mitä kysmystä tarkoitit.

Väistä. Heität tuota paskaa, mitä tuossa yllä on. Sä et pysty siihen. Linkkaa edes.

Ja vastaa nyt itse siihen että oliko niissä sun juhlissa paljon porukkaa.
Ja mä vastasin sulle, niinku hyvin tiedät. Ja sä tiedät ihan varmasti mitä kysyin. Jos et oikeasti tiedä, niin sitten sillä ei ole väliäkään. Siinä tapauksessa on turha edellyttää, että sä mitään vastausta siihen keksisitkään.

Noihin sun millennium-sekoiluihin mä en nyt ota mitään kantaa. Ne kun eivät tähän asiaan kovinkaan suorasti liity. Mut jos sä haluat siitä keskustella, niin katsotaan niitä sitten, kun joku päivä joku keksii sulle selityksen noihin sun aiempiin höpinöihis tässä toikissa.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
No et kai sinä sitä ole voinut etukäteen juhlia. KUN EI OLE KERRAN TULLUT VUOSITUHAT TÄYTEEN :thumbup::thumbup:

Toi vasta noloa on :D:D

Ja sinähän sitä tässä olet hokenut, että vuosituhat vaihtui vasta 2000->2001 vaihteessa. Eikö niin.

Vai vetäydytkö tästäkin asiasta
Ks. edellinen viestini. Puhutaan näistä sun millennium-asioista joskus myöhemmin. Koita nyt pysytellä tässä asiassa, vaikka ymmärränkin sen, miks se on sulle vähän haastellisempi juttu.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Ja mä vastasin sulle, niinku hyvin tiedät. Ja sä tiedät ihan varmasti mitä kysyin. Jos et oikeasti tiedä, niin sitten sillä ei ole väliäkään. Siinä tapauksessa on turha edellyttää, että sä mitään vastausta siihen keksisitkään.

Noihin sun millennium-sekoiluihin mä en nyt ota mitään kantaa. Ne kun eivät tähän asiaan kovinkaan suorasti liity. Mut jos sä haluat siitä keskustella, niin katsotaan niitä sitten, kun joku päivä joku keksii sulle selityksen noihin sun aiempiin höpinöihis tässä toikissa.
Voi vittu

Siinä on oikein sluiba. Ja mistä ihmeen millenium sekoiluista sä hourit. En minä ainakaan ole sellaisista puhunut. Ihan vaan vuosituhanteen vaihteesta. Silloin 2000-2001 :thumbup::thumbup: eli kymmenen vuotta ennen, kuin se tuleva vuosikymmenen vaihde tämän vuoden lopussa. :thumbup:

Et ole kyllä vastannut kysymkseeni, mutta eipä sillä väliä. kukaan tuskin ymmärtäisi sitä, mitä yrität selittää.

Mutta ihan vinkiksi, että jos puhutaan, että sun pitäis uusia resepti vuosikymmenen loppuun mennessä, niin kannatta mennä sitten jo vuonna 2019:frank:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
Voi vittu

Siinä on oikein sluiba. Ja mistä ihmeen millenium sekoiluista sä hourit. En minä ainakaan ole sellaisista puhunut. Ihan vaan vuosituhanteen vaihteesta. Silloin 2000-2001 :thumbup::thumbup: eli kymmenen vuotta ennen, kuin se tuleva vuosikymmenen vaihde tämän vuoden lopussa. :thumbup:

Et ole kyllä vastannut kysymkseeni, mutta eipä sillä väliä. kukaan tuskin ymmärtäisi sitä, mitä yrität selittää.

Mutta ihan vinkiksi, että jos puhutaan, että sun pitäis uusia resepti vuosikymmenen loppuun mennessä, niin kannatta mennä sitten jo vuonna 2019:frank:
Eli et keksinyt mitään vastausta? Heh heh... Ymmärrän. Noh, parempi onni ens kerralla.

P.S. Älä sitten ihan itse itseäs pussiin puhu ens kerralla. Kuten varmaan huomasit (tuskin kuitenkaan), vedit itse itseäs suohon alusta saakka. Koko ajan vaan syvemmälle... heh heh. Mut hei! Sellasta sattuu. Kuten sanottu, parempi onni ens kerralla.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Eli et keksinyt mitään vastausta? Heh heh... Ymmärrän. Noh, parempi onni ens kerralla.

P.S. Älä sitten ihan itse itseäs pussiin puhu ens kerralla. Kuten varmaan huomasit (tuskin kuitenkaan), vedit itse itseäs suohon alusta saakka. Koko ajan vaan syvemmälle... heh heh. Mut hei! Sellasta sattuu. Kuten sanottu, parempi onni ens kerralla.
:D:D:D Uskomaton.

Mutta hei, tällä mennään

Ensimmäisen vuosikymmenen viimeinen vuosihan se tässä kuluu päivä kerrallaan.
Ensi vuodenvaihteessahan alkaa kahdestuhannesyhdestoista vuosi, eli siis uusi vuosikymmen. Ei kai tässä mitään epäselvää pitäis olla.
Mutta sitä vuosikymmenen vaihdetta odotellessa :thumbup:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
:D :D :D

Pitäisköhän hiukan lyödä lisää löylyä kun alkaa keskustelu hiipua. Piirsin tällaisen taulukon, jossa on päällekkäin kahden koulukunnan systeemit:
Näytä liitetiedosto 11233

Tuo Joku on sitten sitä paljon tärkeä tapaus, että tämän syntymän perusteella aloitetaan uusi ajanlasku.

Lunssila

Well-known member
Nyt ollaan 2000-luvun toisella vuosikymmenellä. Ensimmäisessä vuosikymmenessä oli vain 9 vuotta, juuri tuon vuoden 0 puuttumisen takia.

Mangelo

Well-known member
:D :D :D

Pitäisköhän hiukan lyödä lisää löylyä kun alkaa keskustelu hiipua. Piirsin tällaisen taulukon, jossa on päällekkäin kahden koulukunnan systeemit:
Näytä liitetiedosto 11233

Tuo Joku on sitten sitä paljon tärkeä tapaus, että tämän syntymän perusteella aloitetaan uusi ajanlasku.
Juhliiko joku 30 vuotissynttäreitään jo siinä vaiheessa, kun alkaa kolmaskymmenes elinvuosi. Nouseeko käsiä?

Ai ei nouse? Vuosituhat vauhtui siis vuoden 2000 päätteeksi.

Mangelo

Well-known member
Nyt ollaan 2000-luvun toisella vuosikymmenellä. Ensimmäisessä vuosikymmenessä oli vain 9 vuotta, juuri tuon vuoden 0 puuttumisen takia.
Onko kuukauden yhdeksäs päivä siis itse asiassa jo kymmenes päivä, ensimmäinen on vaan jätetty pois? :D :D :D

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Juhliiko joku 30 vuotissynttäreitään jo siinä vaiheessa, kun alkaa kolmaskymmenes elinvuosi. Nouseeko käsiä?

Kyllä jokunen käsi on noussut, ei mun kuitenkaan.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus

Riippu tietysti siitä, mikä on se ensimmänen elinvuosi :D

Lunssila

Well-known member
Onko kuukauden yhdeksäs päivä siis itse asiassa jo kymmenes päivä, ensimmäinen on vaan jätetty pois? :D :D :D
En tajua. Miksi olisi? Kuukauden ensimmäisellä 'kymmenellä' on vain päivät 1-9, eli 9 päivää. Kymmenes päivä on jo toisella kymmenellä.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
En tajua. Miksi olisi? Kuukauden ensimmäisellä 'kymmenellä' on vain päivät 1-9, eli 9 päivää. Kymmenes päivä on jo toisella kymmenellä.
Niinku pelikorteissakin. Kymppi lasketaan isoihin :ahem::ahem: