Wanhassa wara parempi

jjv

Arschloch
Kerran kävi niin, että puhelin sanoi burb poks juuri olin astumassa OnniBussiin. Siellä luurissahan ne olivat liput ja koodit sun muut matka-asiakirjat. Uskoi kuski kuiteskin ja päästi linjuriin lainaten vielä laturiaankin. Hämeenlinnan kohdalla puhelin alkoi toeta siinä määrin, että saatoin todistaa olleeni luottamuksen arvoinen.
Onnibussiin astuessain oon huomannut olevani lähes ainoa jolla on se koodi paperilapulle kirjoitettuna. En luota kännykän toimivuuteen sen vertaa että sen varaan jättäisin. Kerran säästin rahaa ja otin boarding passin vain kännykälle ja lentokoneeseen jonottaessa piti viime hetkellä astua jonosta sivuun kun kännykkä meni jumiin.
Enkä oo kovin innostunut että jossain ruokakaupassa alettais kännyköillä maksamaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Lapsillekin aina tulostettu liput paperille - olisi pari kertaa myös heille käynyt puhelimen kanssa ohraisesti ilman tulostettua piljettiä.

WebSlave

Trackman
Vähän mietin etukäteen, että vieköhän tuo otsikointi keskustelua väärään suuntaan. Ja niinhän se vei. Ketjun alkuperäinen idea ehti unohtua jo ensimmäisellä sivulla.

Anyway, samaa mieltä Tsuhnan kanssa. Jotenkin tästä on tullut omissa liejuissaan lilluva olmipopulaatio.

Ja jos joku sattuu muistamaan alkuperäisen aiheen, niin Terminator jatkuu taas. Iso-Arska on mukana ja Linda Hamilton palaa Sarah Connorin rooliin. :thumbup: sille!

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Silloin kaikki oli 'uutta'. Nyt (melkein) kaikki jutut on niin loppuun kaluttuja ja kaksimielisiä. Aika on tehnyt tehtävänsä.
Täällä oli ennen mukavampaa.
Jotenkin tästä on tullut omissa liejuissaan lilluva olmipopulaatio.
Onko näille asioille jotain tehtävissä, vai menetettiinkö peli jo silloin 10+ vuotta sitten, kun uutuudenviehätys haihtui?

On aina vähän hämmentävää lukea forumin nykytason taivasteluja ja menneiden aikojen nostalgisointeja. Omina aktiivisempina aikoinani täällä on mielestäni aina ollut jotakuinkin nykyisen kaltainen meininki, ja ihan oon viihtyny. Eli en oikein osaa haikailla minkään perään.

Örfil

Guest
Onko näille asioille jotain tehtävissä, vai menetettiinkö peli jo silloin 10+ vuotta sitten, kun uutuudenviehätys haihtui?

On aina vähän hämmentävää lukea forumin nykytason taivasteluja ja menneiden aikojen nostalgisointeja. Omina aktiivisempina aikoinani täällä on mielestäni aina ollut jotakuinkin nykyisen kaltainen meininki, ja ihan oon viihtyny. Eli en oikein osaa haikailla minkään perään.
Hyvä huomio tuo eka lause ja olen tismalleen samaa mieltä!

Kaikki maailmassa muuttuu ja jos ei pysy perässä ja alkaa haikailemaan Bonanzan ja Kekkosen perään, niin sitä voi kutsua ilmiöllä nimeltä "olen tullut wanhaksi". Hahmoja on tullut ja mennyt, mutta itse olen enemmänkin yllättynyt siitä, että tällainen saitti on pysynyt ylipäänsä kasassa kohta 20 vuotta.

Tuohon Zoen lauseeseen viitaten jokainen tosiaan kantaa kortensa kekoon ja jos forumin jutut ja aihevalikoima ei miellytä, ei kannata siitä muita kuormittaa ja odotella passiivisena "parempia juttuja", vaan kantaa itse enemmän korsia kekoon. Ja lopuksi Päivän Mietelause: Forumi ei ole ketään varten vaan me olemme forumia varten ja yhdessä tämä Nooan arkki kasassa pidetään sekä äglämölö.

Ps. tuota juttujen tason taivastelua on ollut niin kauan kuin koko mestakin ja tasaisen tappavin välein, joten se ei ole edes uutta.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Tuohon Zoen lauseeseen viitaten jokainen tosiaan kantaa kortensa kekoon ja jos forumin jutut ja aihevalikoima ei miellytä, ei kannata siitä muita kuormittaa ja odotella passiivisena "parempia juttuja", vaan kantaa itse enemmän korsia kekoon. Ja lopuksi Päivän Mietelause: Forumi ei ole ketään varten vaan me olemme forumia varten ja yhdessä tämä Nooan arkki kasassa pidetään sekä äglämölö.
Hyvin sanottu.

WebSlave

Trackman
Will & Grace saa kaksi uutta kautta 12 vuoden tauon jälkeen. Sen sijaan Sinkkuelämäleffaa no. 3 ei näillä näkymin tule.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kaikki maailmassa muuttuu ja jos ei pysy perässä ja alkaa haikailemaan Bonanzan ja Kekkosen perään, niin sitä voi kutsua ilmiöllä nimeltä "olen tullut wanhaksi".
Jännä vaan että muualla (sekä online että IRL) vielä kukkii se poikamaisen ilkikurinen ja hyväntahtoinen piruilu, jossa kaikkia lyödään sanalla aina tilaisuuden tullen eikä kukaan oikeasti suutu.. täällä sitä ei enää nykyisellään voi, jollain on aina palkokasvi juurineen ylähengitysteissä varsin vähästäkin. Viimeistään modella.

Sanotaan nyt sitten vaikka niin että olen tullut vanhaksi, mutta se pätee sitten vain foorumiin. Kuten sanottu: en koe tätä foorumia enää kovinkaan tärkeäksi, suurimmilta osin juuri siksi että ns "pukukoppihuumoria" ei enää ole.

Mutta toki se on nykyisten aktiivisten forumilaisten tehtävä tehdä forumista näköisensä. Mie en taida enää niihin lukeutua.

Örfil

Guest
Jaa, minusta kun tuntuu että palkoilu on nimenomaan vähentynyt aika paljonkin täällä. Näkeehän sen jo bannilistasta, siellä ei juuri Vapaan herroja nykyään vieraile.
Rouvia ei ole koskaan vieraillutkaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Rouvia ei ole koskaan vieraillutkaan.
Olen muuten erään forumille kirjoittaneen herran rouvaa pari kertaa tavannut, vaikka itse herra on jäänytkin näkemättä.
...kyseinen rouva ei kyllä tietääkseni ole koskaan forumille kirjoittanut tahi kirjautunut muutenkaan.

Örfil

Guest
Ei kai sentään, ehkä viikko lakutonta korkeintaan noista tommoisista riittää.