Tallimestaruuskamppailussa se muutos ei niin vaikuttanutkaan, mutta kuljettajapuolella se oli viime vuonna hieman eri juttu. Ero oli se 2 pistettä ja vanhalla pistelaskulla olisi ollut muistaakseni 8 pistettä. Ei 6 pisteen muutos ole paperilla iso, mutta joskus vain se yksikin piste voi olla todella merkittävä. Ainakin silloin, kun mestaruus ratkeaa vasta kauden viimeisessä kisassa, koska M. Schumacher on silloin yleesä heikoimmillaan, kuten viime vuonnakin nähtiin.oldez sanoi:Turha vetää pistelaskumuutosta tähän. On aivan sama jos voittajan ja kakkosen välillä on vain 0,00000001pisteen ero jos voittaja on kuitenkin aina sama.
Eli jos toinen kisaaja saa tuonkin verran tasoitusta pistelaskusysteemin muutoksella, niin kai se on jonkinlainen voimasuhteiden tasoitus.
Todistettu? Missä? Tarkoitat ilmeisesti sitä Ferrarin ja FIA:n yhteistestiä. Miksi muut tallipomot eivät ole nostaneet äläkkää tuosta testistä jos kokevat tulleensa syrjityiksi?oldez sanoi:On myös aivan turha väittää etteikö Ferrari tietäisi ensi vuoden säännöistä ennemin kuin muut tallit, koska se on nyt viimeistään todistettu.
Jos muita on syrjitty, niin miksi eivät sitten ryhdy rajumpiin toimenpiteisiin? Vaikutusvaltaa olisi, varsinkin Denniksellä. Miten olisi neljän parhaan Michelin-tallin boikottiuhka loppukaudelle, jos Ferrari on saanut tuossa testissä tietoa jota ei ole annettu muille?