Partsi
Kuollut apina
Joo tosiaan oli noissa sähkeissäkin että jatkaa V10 moottoreilla lienee sitten 2007 tulossa uusi V8:lle suunniteltu auto.
Onko kellään tietoa mikä tuo kierrosraja tulee olemaan?gnz sanoi:Sitten vain odottaaman missä vaiheessa kautta Stoddart alkaa vaatimaan kierrosrajoittimen nostamista 200rpm ylemmäksi
No sehän olisikin tosi fiksua määritellä tuo nyt kun V8-koneiden tehoista ensi kauden alussa ei ole kovin tarkkaa tietoa. Sinällään kyllä ihan mielenkiintoista nähdä, pitävätkö tuon rajan samana koko vuoden vai saako Minardikin "päivitystä" kun muut kauden loppua kohden kehittävät myllyjään.Damon sanoi:Onko kellään tietoa mikä tuo kierrosraja tulee olemaan?
Minä uskon.patriot sanoi:Frankin mukaan heillä on paras kone ensi kaudella. Uskokoon ken haluaa.
Niin. Sinänsä aika kummallista tehdä uusi auto viimeiselle V10-kaudelle. Tällä kaudella uudesta autosta ei taida olla mitään hyötyä, sillä Jordanin voittaminen ainakin pistekamppailussa lienee täysin mahdotonta. V8-autossa sen sijaan luulisi olevan enemmänkin kehityspotentiaalia.Mutku sanoi:Olisi satsannut V8-sopivan auton suunnitteluun niin olisi voinut ajella kituuttanut sillä sitten seuraavat viisi vuotta...
Toisaalta V10-moottorin käyttäminen niin pitkään kuin mahdollista voi säästää yllättävänkin paljon rahaa verrattuna vastaavaan kilpailukykyyn kykenevään kasikoneeseen.Iacchus sanoi:Niin. Sinänsä aika kummallista tehdä uusi auto viimeiselle V10-kaudelle.
Totta. Se on taas näitä Minardin kompromissejaBobakki sanoi:Toisaalta V10-moottorin käyttäminen niin pitkään kuin mahdollista voi säästää yllättävänkin paljon rahaa verrattuna vastaavaan kilpailukykyyn kykenevään kasikoneeseen.