Miten tämä liittyy minun viestiin? En minä mistään tiedotteista puhunut.Lue viestini uudestaan. Sanoin "signaalia", en "tiedotetta" tms.
Miten tämä liittyy minun viestiin? En minä mistään tiedotteista puhunut.Lue viestini uudestaan. Sanoin "signaalia", en "tiedotetta" tms.
Lainasit viestiäni, eli puhuit minulle. Viestissäsi annat ymmärtää, että olisin viittanut johonkin Williamsin taholta tulevaan eksplisiittiseen viestintään mahdollisista ongelmista PDVSA:n kanssa. Todellisuudessa viittasin siis ihan mihin tahansa signaaliin siitä, että rahaliikenteen kanssa olisi ongelmia. Esim. Lotuksen tapauksessa viitteitä oli ilmoilla ilman, että kukaan oli mitään virallista sanonut. Se, että mitään negatiivista ei ole PDVSA:n ja Williamsin välisestä suhteesta kuulunut tarkoittaa, että todistustaakka on sillä, joka väittää, että kyseessä olisi tallin kannalta jotenkin epätoivottava sponsori, josta olisi ollut hyvä päästä eroon. Tähän siis viittasin noissa aiemmissa viesteissäni kun moni tuntui täällä julistavan faktana, että PDVSA:n rahat olisivat "hämäräperäisiä" ja siten ei-toivottavia.Miten tämä liittyy minun viestiin? En minä mistään tiedotteista puhunut.
Kyllä.Lainasit viestiäni, eli puhuit minulle.
Ei.Viestissäsi annat ymmärtää, että olisin viittanut johonkin Williamsin taholta tulevaan eksplisiittiseen viestintään mahdollisista ongelmista PDVSA:n kanssa.
Näin minäkin sinua tulkitsin ihan alunperin.Todellisuudessa viittasin siis ihan mihin tahansa signaaliin siitä, että rahaliikenteen kanssa olisi ongelmia.
Ei noissa viesteissä mihin vastasin, puhuttu mitään hämärärahasta vaan epävarmasta rahasta. PDVSA:n rahat ovat olleet koko ajan epävarmoja. Siinä on kaksi puolta: Taustalla voi muhia skandaali joka vetää tallinkin mukaan - tallin kannalta parempi, jos siinä vaiheessa on jo muun sponssin tarrat kyljissä. Ja rahat voi jäädä tulematta jos poliittinen ilmasto muuttuu.Esim. Lotuksen tapauksessa viitteitä oli ilmoilla ilman, että kukaan oli mitään virallista sanonut. Se, että mitään negatiivista ei ole PDVSA:n ja Williamsin välisestä suhteesta kuulunut tarkoittaa, että todistustaakka on sillä, joka väittää, että kyseessä olisi tallin kannalta jotenkin epätoivottava sponsori, josta olisi ollut hyvä päästä eroon. Tähän siis viittasin noissa aiemmissa viesteissäni kun moni tuntui täällä julistavan faktana, että PDVSA:n rahat olisivat "hämäräperäisiä" ja siten ei-toivottavia.
Et vissiin lukenut loppuun asti..Kyllä Loko on nyt pihalla.
Loko puhui mustamaalaamisesta lainaten Revoltin signaaliviestiä. Miksi lainasit revolttia loko jos viestissä ei ollut mitään ongelmaa eikä viestit liity toisiinsa?
Pastor: "Overall, I feel I delivered more to the team than they did for me."
"We had a victory, some good results last year, and even this year we've done well in some races, but this is not everything.
"I'm waiting and expecting something more from Formula 1."
Pastor Maldonado 'happy' to leave Williams at the end of the season (BBC)
Heittivät roskiin sen jo Abu Dhabissa. Eivät käytä enää ollenkaa.Skyn lähetyksessä oli puhetta, että Williams ajaisi Ämöriikan kisoissa (tai ainakin harkoissa) ilman coandaa. Ilmeisesti heidän tekele oli niin epäonnistunut, että siitä oli vain haittaa. Auto kuulosti Brundellinkin korvaan niin erilaiselta, että asiasta piti oikein mainita.
Siis heittivät Valen autosta pois ja laittoivat Pastorin autoon molemmat, kun on niin hidas nyt..Heittivät roskiin sen jo Abu Dhabissa. Eivät käytä enää ollenkaa.
Tupla Coanda, tuplasti hitaampi! Kiitos tästä, nyt hyvä mennä nukkumaan.. :thumbup:Siis heittivät Valen autosta pois ja laittoivat Pastorin autoon molemmat, kun on niin hidas nyt..
Pastori totesi, että everything is wrong.. Tuollaista palautetta kun tulee vapaissaharjoituksissa, niin siinä on kisainssi ihmeissäänJospa tiimi päätti kritiikin jälkeen antaa maldon esittää osaamistaan säätöjen kanssa. Ei enää inssi sano mitä tehdään vaan saa pastori sanoa mitä säädetään mihinki suuntaan.
Uudet osat autossa, etusiipi ja pohja. Voi kilin v*** kun olisivat coandan tajunneet heittää vesilintua jo kesällä. Paljon oli puhetta siirtymisestä viimekauden autoon alkukaudella, kunpa...Eiköhän Valtteri näyttänyt aika-ajoissa, että on jatkosopimuksensa ansainnut :thumbup: Silloin mennään lujaa kun autossakin on vauhtia.
Coandapakoputket oli tiimeille niin SE tämän kauden juttu.... Monellekkohan tiimillä kävisi samoin, jos heitttäisi sen kaatopaikalle. Williamsilla varmaan ainakin ärräpäitä lentelee, kun ei aiemmin tajuttu.Uudet osat autossa, etusiipi ja pohja. Voi kilin v*** kun olisivat coandan tajunneet heittää vesilintua jo kesällä. Paljon oli puhetta siirtymisestä viimekauden autoon alkukaudella, kunpa...
Pastor Maldonado was very upset with his team, insinuating that Williams are sabotaging his car.
No kyllähän Pastori pesi Sennan ihan ajamalla, ja molemmilla oli kokemusta suunnilleen saman verran ykkösistä. Bottas puolestaan on rookiena pärjännyt kaksi kautta kokeneempaan Pastoriin verrattuna vähintään yhtä hyvin kuin Senna.Huumeista en tiedä, mutta Maldonadolla on aika huono asenne noin kokeneeksi kuljettajaksi. Toisaalta jos f1-maailmassa olisi ollut oikeutta niin tänäkin vuonna Williamsilla olisivat ajaneet Valtteri Bottas ja Bruno Senna.