Williams FW30

WebSlave

Trackman
Näyttäisi olevan Bemarin tapaan myös moottorikatteen lisäsiipi.

Ghost_Glove

Jääkausi
Sijainti
Ylöjärvi
Pitäähän tänne kuvakin saada!! :D

Keulan lisäsiivet näyttäs olevan melko omanlaiset...

WebSlave sanoi:
Bemarilla ei ole lisäsiipeä, ne vaan siirsivät moottorikatteen hännän alla olevan siiven vähän edemmäksi.
Mutta paha kyl noista kuvista vielä sanoo kumpi Williamsilla on. Itse veikkaisin normaalia moottorikatteen hännänsiipeä...

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
WebSlave sanoi:
Ei taida olla. Kyseessä on normaali takaosan lisäsiiveke, joka on ollut lähes kaikilla käytössä jo monta vuotta.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Kerrataas nyt vielä: Williams käyttää testeissä yhteensä kuutta eri väritystä juhlistamaan tähänastista F1-taivaltaan. Itse kisaväritys nähdään joskus kauden alla.

Rälle

Well-known member
Hieno auto! Näyttää nopealta. Toivottavasti tuolla pääsee taistelemaan pisteistä ja palkintopallisijoituksista läpi kauden!

WebSlave

Trackman
Ghost_Glove sanoi:
Bemarilla ei ole lisäsiipeä, ne vaan siirsivät moottorikatteen hännän alla olevan siiven vähän edemmäksi.
Mutta paha kyl noista kuvista vielä sanoo kumpi Williamsilla on. Itse veikkaisin normaalia moottorikatteen hännänsiipeä...
Jep, ei se taidakaan olla kiinni sivuhärpäkkeessä kuten Bemulla, vaikka nopealla vilkaisulla niin olin näkevinäni.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Kinkkujuusto sanoi:
Kovasti kaikki kopioi tuota Mclarenin siltasiipi ratkaisua :thumbdown
Williams käytti tuota jo viime vuoden Monzan kisassa, joten ei lienee uusi ihmetyksen aihe.

Mutta ponttoonin sivulla olevat härpäkkeet näyttäs olevan aikalailla McLaren -tyyliä.

Auto normaalia peruskamaa, josta aistii, ettei kyseessä ole täysin Toyota paska, mutta eipä tuolla kärkeä haasteta. Pitää siis tasonsa muihin nähen joten kepittää Toyotan.

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Tuossa värityksessä näyttää helvetin nopealta! :thumbup:

zUsT

Well-known member
Sijainti
Tila
Näyttää hitaalta minun harjaiseen silmääni. Williams tulee kärsimään huonosta takapään pidosta:ahem: Mitään perusteluja en anna vaan sanon näin siksi että pääsen sanomaan -Mitäs minä sanoin:D Tai sitten joudun syömään lusi... Tai sitten olen vain väärässä:D

Jäähdytys ratkaisu näyttää isommalta (hitaammalta) kuin kolmen kärkitallin ratkaisut. Huonosti on kyllä kuvia uudesta williamsista.

Sitä vois luulla, että ainakin aerodynamiika osalta joku 3-5 tallia on ihan tasoissa, kun autot on ihan samannäkösiä :D

No joo, ainahan ne on näyttäny samalta (kun olen ite seurannut lajia).

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
JuuZa sanoi:
Tuossa värityksessä näyttää helvetin nopealta! :thumbup:
Odota vaan kun näet miten nopeen värinen se on ekassa kisassa, kun ennen kauden alkua testataan yhteensä 6 (kuusi!) väriä ja valitaan niistä nopeimman näköinen! :cool:

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Hmm, todella hankala sanoa mitään ku tuo musta väritys sotkee minun harjaantuneen silmän lähes täysin :D

No joo keula on mitä on mut eturipustusten kohdalla olevat siivekkeet näyttää kyllä jotenkin hätäisiltä ratkaisuilta? Ei olla saatu pyörteitä menemään oikeeseen suuntaan, niin on sitte väännetty tuollaset siihen.

Eipä tuo kovin kaksisen oloinen ole. Mutta kyllä tuolle emotalli Toyota peitotaan mennen tullen. Ei kerkeä kuitenkaan Bemarin kyytiin.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Jännää, että Hülkenberg ajaa uutukaisen sisään. Näyttäisi Nicon (184 cm) päälaki heiluvan aavistuksen korkeammalla kuin olisi tarkoitus.

Hmm, todella hankala sanoa mitään ku tuo musta väritys sotkee minun harjaantuneen silmän lähes täysin :D
Toivotaan, että harjaantunut silmäsi toettuaan erottaa mustan tummansinisestä.

Ghost_Glove

Jääkausi
Sijainti
Ylöjärvi
Testiväritys on kyllä huolella valittu.
Ei nää muotoja ollenkaan! :mad:

Mutta Tojolta ovat ainakin ottaneet jäähdytyspiippujen muotoilun ja suuntauksen: