Otto Hokkanen
Well-known member
Uusi Williams on tänään ensimmäistä kertaa radalla sumuisessa Valenciassa. Ensimmäiset kuvat löytyy täältä: http://f1.gpupdate.net/en/gallery.php?catID=3369
Bemarilla ei ole lisäsiipeä, ne vaan siirsivät moottorikatteen hännän alla olevan siiven vähän edemmäksi.WebSlave sanoi:Näyttäisi olevan Bemarin tapaan myös moottorikatteen lisäsiipi.
Ei taida olla. Kyseessä on normaali takaosan lisäsiiveke, joka on ollut lähes kaikilla käytössä jo monta vuotta.WebSlave sanoi:Näyttäisi olevan Bemarin tapaan myös moottorikatteen lisäsiipi.
Jep, ei se taidakaan olla kiinni sivuhärpäkkeessä kuten Bemulla, vaikka nopealla vilkaisulla niin olin näkevinäni.Ghost_Glove sanoi:Bemarilla ei ole lisäsiipeä, ne vaan siirsivät moottorikatteen hännän alla olevan siiven vähän edemmäksi.
Mutta paha kyl noista kuvista vielä sanoo kumpi Williamsilla on. Itse veikkaisin normaalia moottorikatteen hännänsiipeä...
Williams käytti tuota jo viime vuoden Monzan kisassa, joten ei lienee uusi ihmetyksen aihe.Kinkkujuusto sanoi:Kovasti kaikki kopioi tuota Mclarenin siltasiipi ratkaisua :thumbdown
Odota vaan kun näet miten nopeen värinen se on ekassa kisassa, kun ennen kauden alkua testataan yhteensä 6 (kuusi!) väriä ja valitaan niistä nopeimman näköinen!JuuZa sanoi:Tuossa värityksessä näyttää helvetin nopealta! :thumbup:
Toivotaan, että harjaantunut silmäsi toettuaan erottaa mustan tummansinisestä.Hmm, todella hankala sanoa mitään ku tuo musta väritys sotkee minun harjaantuneen silmän lähes täysin