Williams FW30

Senten

Well-known member
Sijainti
Finland
Miellyttää kyllä silmää, ja tullee olemaan nopeakin.
Ei sinänsä mitään uutta asiaa tullut tällä kommentilla :cool:

Makkonen

Guest
Näyttää hi... hit... nopeelta. Toivottavasti myös olisi sitä.

WebSlave

Trackman
Komea kokonaisuus. Tähänkin piti sitten valkoista sotkea. Ei se tuossa autossa sinällään häiritse, mutta kun sitä on jo melkein kaikilla muillakin.

zUsT

Well-known member
Sijainti
Tila
Erittäin maukkaan näköinen Williams:thumbup: Kuljettajan kengätkin sopii väreihin mielestäni hienosti, kuka sitten lieneekään? Jope Ruonansuu?:p

Mangelo

Well-known member
Tuo Williams näyttää niin yksinkertaisen toimivalta.

Leo

User
Sijainti
Jopa harjaantunut silmä etisii pitkään paikkaa, josta voisi hieman viilata.:doubtful:

Hauki

kierroksella ohitettava
Sijainti
vesikasvillisuuden suojassa
No mutta hyviä iltoja kaikille! Täytynee siis uutena käyttäjänä esitellä itsensä, tahi ainakin sen osalta mitä se on foorumin osalta tarpeen... Olen siis harrastellut vähemmän ansiokasta lurkkaamista joitakin kuukausia, mutta päätin sitten uskaltautua keskusteluunkin lopulta. Oma formuloiden seuraamisen historia juontaa alkunsa kuinkas muutenkaan kuin Mika Häkkisen menestyksen myötä. Vuosi 1998 olikin ensimmäinen kokonaan seurattu formulakausi, jonka jälkeen olenkin jokaista kautta seurannun enemmän tai vähemmän aktiivisesti, riippuen omien suosikkien menestyksestä sekä muista mielenkiinnon kohteista. Ennen vuotta -98 tuli kyllä yksittäisiiä kisoja satunnaisesti seurattua, mm. Imolan musta viikonloppu -94 löytyy toki muistin hämärästä. Suosikkikuskit ovat vähemmän yllättäen Kimi ja Heikki, mikä ei tietenkään tarkoita muiden kovien rattimiesten (mm. Schumi, Alonso) saavutusten vähättelyä.

---

Mutta asiaan, eli Williamsin uuteen menopeliin. Meikäläisen silmään sekä muotoilu että väritys on koko sarjan hienoimpia, toki pääasiahan on että kulkee -jos sitä nyt testien perusteella voi päätellä. Eli iso peukku Nicolle ja Nakajimalle, tiedä vaikka nähtäisiin palkintopallillakin useampaan otteeseen kauden aikana :) .

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Vähemmän ku olis ollu valkoista, niin olis parempi mut siisti joka tapauksessa. Sopivan tumma sävy tuo sininen, lähes musta tietyssä valossa. Erottuu paremmin edellisestä.

Tervetuloa Hauki :)

Viimeksi muokattu:

Minardi fani

Well-known member
Sijainti
Kuopio
Uuuh... Prettyone. meee like :D

eivaan todella nätti uusi Williams, kyllä tolla palkintosija otetaan monacossa :thumbup:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Hauki sanoi:
No mutta hyviä iltoja kaikille! Täytynee siis uutena käyttäjänä esitellä itsensä, tahi ainakin sen osalta mitä se on foorumin osalta tarpeen... Olen siis harrastellut vähemmän ansiokasta lurkkaamista joitakin kuukausia, mutta päätin sitten uskaltautua keskusteluunkin lopulta.
Aikalailla sama tarina kuin mulla noin vuosi sitten. On vissiin fiksun ihmisen merkki, että katselee paikkoja ensin eikä ala heti trollailemaan :).

Ja tervetuloa täältäkin suunnalta, vaikka taidan olen kyllä verran aloittelija tällä foorumilla että mahtaako olla vielä oikeuksia toivotella ketään tervetulleeksi.

edit. Ja munkin mielestä toi Williams näyttää hyvältä, toivottavasti on nopea myös niin tulee lisää mielenkintoa kisoihin.

zUsT

Well-known member
Sijainti
Tila
Hauki sanoi:
No mutta hyviä iltoja kaikille! Täytynee siis uutena käyttäjänä esitellä itsensä, tahi ainakin sen osalta mitä se on foorumin osalta tarpeen... Olen siis harrastellut vähemmän ansiokasta lurkkaamista joitakin kuukausia, mutta päätin sitten uskaltautua keskusteluunkin lopulta .

Terve vaan Hauki. Rohkea kaveri oot kun noin äkkiä uskalsit joinaa. Itse seurailin sivusta melkein kahdeksan vuotta ennen kuin uskalsin:)

Hauki

kierroksella ohitettava
Sijainti
vesikasvillisuuden suojassa
No täällähän on joviaalia sakkia, ainakin ensalkuun :) ...

zUsT sanoi:
Terve vaan Hauki. Rohkea kaveri oot kun noin äkkiä uskalsit joinaa. Itse seurailin sivusta melkein kahdeksan vuotta ennen kuin uskalsin:)
Kahdeksan vuotta on kyllä tosiaan kunnioitettava aika, siinä ehtii tapahtua paljon :alppu:.

Mickey

Well-known member
Jason Voorhees sanoi:
Peesaan. :thumbup: Piti vain tästäkin tulla auto jossa on valkoista ja x väriä.
Olisi ollut vaan täysin musta ja vaan sponsorien "tarrat" valkoisella.. :)

Polle

Well-known member
Mulle tuli heti tuosta Williamsin värityksestä Minardi PS05 mieleen.

Tosin Minardissa on mustaa, Williamsissa tumman sinistä, mutta yksinkertaisia ja hienoja molemmat :cool:

ps. Ekaa kertaa linkitin kuvan, olkaa armollisia jos se ei näy tms :eek:

Minardi fani

Well-known member
Sijainti
Kuopio
Polle sanoi:
Mulle tuli heti tuosta Williamsin värityksestä Minardi PS05 mieleen.
Ilmankos se näyttikin niin komeelta :) *huokaus* Tuo Minardin Lost Boys teksti kyllä sopii tuohon kuin nyrkki silmään..