Misa1 sanoi:
Jopa Schumi kommentoi Williamsin olevan hyvässä vauhdissa. Luottaisin jonkin verran hänen asiantuntemukseen tuon asian suhteen.
Jos asiaa pohtii juuri siltä pohjalta miltä pohjalta asiaa on kysytty Schumilta. Eli kuka saksalaisista kuljettajista tulee menestymään tällä kaudella. No varsinaisesti voisi olettaa, että Bemari kuski, suhteellisen kokenut Quick-Nick olisi se ensisijainen vaihtoehto mutta ei Schumin mielestä.
En epäile asiaa, enkä siis todisteeksi tarvitse lähdettä. Mutta sen tähden, että voisin itsekin lukea asiasta, olisin kiinnostunut tietämään mistä näin (Schumin kommentit) käy ilmi?
Ja itse Williamsin vauhdista: kärjen haastaja ryhmä lienee selkeä, BMW, Renault, Williams ja varauksella myös Red Bull. Tästä ryhmästä BMW ja Renault on kovia. Alonso on kehunut BMW:tä, mutta haluaa mahdollisesti antaa omasta tallistaan todellista huonomman kuvan.
Joten kuskit ja talli mukaan lukien BMW ja Renault käy todella tasaista vääntöä mm 3 paikasta. Yksittäisissä kisoissa uskon Williamsin ja suurimmaksi osin Nicon yltävän näiden kahden haastaja tallin väliin tai edellekin, mutta tallin mm sija tulee Williamsilla olemaan 5. Red Bull taistelee tasaisesti pisteistä, mutta ei vauhdin puolesta kykene 6 sijaa parempaan valmistajien mm.
Haastajaryhmän ulkopuolelle jää (6 kärjen taakse siis) Toyota, Toro Rosso, Honda, Force India ja Super Aguri. Näistä Toyota pystyy yli 15 pisteen saaliiseen ja ottaa 7 sijan mm, muut jäävät alle 15 pisteen joten heidän sijoituksensa lienee enempi arvoitus..
Näin mun mielestä, eli Williams tulee olemaan tälläkaudella kova. Siis samalla tavalla kuin viimekaudellakin, mutta kun otetaan huomioon Renaultin resurssit ja BMW:n tavoitteelisuus ja innovatiivisuus niin Williamsin pysyessä näiden mukana on hyvä suoritus. Ja itse asiassa uskon Williamsin olevan näiden kahden tallin kanssa tasan kauden alussa, myöhemmin eroa tulee kehityksessä, jossa Rellun luulis olevan vahvin..