Kieltämättä ei enää hirveän kaukana siitä olla. Periaatteessa. Sillä onhan noissa aero- ja biodynaamisesti paljonkin eroa.Melkeen mursukeula.
Kieltämättä ei enää hirveän kaukana siitä olla. Periaatteessa. Sillä onhan noissa aero- ja biodynaamisesti paljonkin eroa.Melkeen mursukeula.
Katteet näyttäs puuttuvan peräosan päältä.. Liekö sitten todellinen syy joku muu...Näyttää jotenkin räjähtäneeltä tuo perä? Mikä sopii tyyliin, kun muutkin linjat vaikuttavat persaukisen suunnittelun tuotoksilta. Vaikka ainahan Williamsit ovat olleet nopeita siihen verrattuna, miten aneemisilta ne näyttävät.
Todellinen syy lienee se, että vaihteisto ja perä on saatu rakennettua pienemmäksi (tai ainakin matalammaksi) kuin kellään koskaan. Ylemmät tukivarretkin kiinnittyvät tuohon takasiiven tolppaan, eikä vaihteiston kuoreen.Katteet näyttäs puuttuvan peräosan päältä.. Liekö sitten todellinen syy joku muu...
Niin ja katteet eivät ole vielä valmiit vai? Vai mitä meinaat?Todellinen syy lienee se, että vaihteisto ja perä on saatu rakennettua pienemmäksi (tai ainakin matalammaksi) kuin kellään koskaan. Ylemmät tukivarretkin kiinnittyvät tuohon takasiiven tolppaan, eikä vaihteiston kuoreen.
Ei liene montaa kautta jäljellä kun FIA tekee auton perseellekin tarkemmin määritellyt minimi mitat. Kakille identtiset ysäri mallin kotelot difuun asti.On kyllä todella alastoman olonen toi perä. no kohta näkee onko hyvä vai huono veto.
Testiväritys vainAika tumma on tuo väri. Sekoittuukohan tv-kuvassa Renaultiin?
Samaa väriä käyttäneet testeissä jo ainakin kolmena talvena ennen tätä, eikä ole vielä kilpailukäyttöön päätynyt, enkä usko päätyvän tänäkään vuonna.Aika tumma on tuo väri. Sekoittuukohan tv-kuvassa Renaultiin?
Latino vyötärö, sponsori (Venezuela) vaatii..Melko läski vyötärö on Williamsissa...
Vetareiden kulma on kyllä tosi jyrkkä.
Olikos se Williams, joka on aiemminkin koittanu saada vetareita niin alas kuin mahdollista?
Ainakin koville voi joutua kisoissa noi vetarit.Vetareiden kulma on kyllä tosi jyrkkä.
Williamsin ääriratkaisuissa isot riskit
Turun Sanomat 3.2 2011 11:05:54
Williams on ottanut melkoisia riskejä uuden FW33 -autonsa suunnittelussa – erityisesti vetoakselin kulmassa. Vaarana on, että pomppuisilla radoille se joutuu liian koville. Muutamia muitakin ääriratkaisuja on tehty, kuten vaihdelaatikon kanssa.
Rubens Barrichello ajoi koko ajan 120 kiloa bensiiniä tankissa kokeillakseen uusien osien toimintaa ja erityisesti Pirellin renkaita. Pienet tekniset pulmat sotkivat veteraani testiohjelmaa.
Barrichello jäi kauas kärkiajoista, mutta kuittasi, että ne tulokset vedettiin 50-60 kilon bensamäärillä.
– Kokeilimme, miten renkaat reagoivat painoon. Balanssi edessä ja takana ei toiminut. Nyt oli aliohjautumista hitaissa ja yliohjautumista nopeissa mutkissa.
Pastor Maldonado pääsi uuteen autoon keskiviikkona iltapäivällä ja jatkoi ajamista torstaina.
– Tuntui upealta ottaa tuntumaa uuteen autoon. Olen tyytyväinen siihen, miten alku on sujunut. Työtä teen ymmärtääkseni autoa yhä enemmän, Maldonado selvitti.
Näyttäisi perä huomattavasti solakammalta, jos ei olisi tarvinnut jättää möykkymäistä tilaa moottoria vartenPerän kutistamisen taustalla taas lienevät aerodynaamiset himot... tai sitten moiseen minimalismiin on lähdetty vain näyttämisen halusta
...kun ei kiloakaan kuluttanut auto bensaa siis....Rubens Barrichello ajoi koko ajan 120 kiloa bensiiniä tankissa kokeillakseen uusien osien toimintaa ja erityisesti Pirellin renkaita. Pienet tekniset pulmat sotkivat veteraani testiohjelmaa.
Pitkän ja kunnioittavan uran Head on tehnyt F1:den saralla, lopettamisen osalta mies ei ole kuitenkaan lopullista päätöstä tehnyt vielä, vaan lähinnä aikoo vähentää omistus osuttaan tiimistä.Williams-legenda Head jäämässä eläkkeelle
8.2.2011 Plaza.fi
Williams-tallin perustajiin lukeutuva tallin entinen tekninen johtaja Patrick Head on Reutersin mukaan vähentämässä omistustaan tallista viiteen prosenttiin. Tällä hetkellä Head omistaa tallista 27 prosenttia, mutta aikoo luopua osakkeistaan, kun talli listautuu maaliskuun alussa pörssiin.
Head, 65, olisi Reutersin mukaan jäämässä lähitulevaisuudessa myös eläkkeelle. Hän ei ole tehnyt asiasta kuitenkaan lopullista päätöstään.
Head oli perustamassa Williams-tallia Frank Williamsin kanssa ja auttamassa tallia nousemaan huipulle 1970- ja 80-lukujen vaihteessa. Nykyisin Head työskentelee tallin johdossa konsultoivassa roolissa.
Hyvät eläkerahat varmaan saa osakeannissa.Pitkän ja kunnioittavan uran Head on tehnyt F1:den saralla, lopettamisen osalta mies ei ole kuitenkaan lopullista päätöstä tehnyt vielä, vaan lähinnä aikoo vähentää omistus osuttaan tiimistä.