WilliamsF1 kaudella 2012

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Wolff on toki muutakin kuin Valtterin manageri, hän on Williamsin osaomistaja. Mutta kuskinvaihdon kaltaiset päätökset tekee tallissa kyllä muut, todennäköisesti Frank itse.

Mutta jos Bottasille ajopaikkaa tarjottaisiin, niin kyllä siinä manageri(toimisto)lla on sanansa sanottavana. Mutta onko se varsinainen manageri sitten Wolff, Häkkinen, Coton vai kaikki yhdessä tai erikseen on ainakin minulle epäselvää.
 
Viimeksi muokattu:

KL-petteri

Old Fart
Liittynyt
26.5.2008
Viestit
1393
Sijainti
On the Road
Mutta onko se varsinainen manageri sitten Wolff, Häkkinen, Coton vai kaikki yhdessä tai erikseen on ainakin minulle epäselvää.
Kaikki kolme herrasmiestä on potkinut Valen asioita eteenpäin, viimeisimpänä joukoon tuli Wolff. Tämä tapahtui silloin kun Williamssin testi soppari on tehty.
Kenelläkään muulla ei tällä hetkellä (nuoret kuljettajat) ole näin hyvää sopparia kuin Valella! Valtteri saa ajaa testiä huomattavasti enemmän kuin muut testikuskit, ja ne kilometrit on korvaamattomia!
Hyvä jos Valtteri sais tällä kaudella ajaa kisan kaks kolme, niin ois sitten ensi kaudella "helpompi" aloittaa ajaa KILPAA.
Sitä odotellessa :alppu:
 

nese

Well-known member
Liittynyt
3.9.2011
Viestit
1023
Pitäisikö alkaa täyttämään Williamsin facebook sivu Bottaksen kuvilla ja laittaa sekaan parit kuvat Brunon ja Pastorin kolareista. Auttaisikohan tämä Valtteria?
 

Rogue

Jää(telö)mies
Liittynyt
30.7.2009
Viestit
1203
Sijainti
Banned
Bottaksen manageri astuu uusiin saappaisiin, Williamsin toimitusjohtajaksi, kertoo Heikki Kulta.
Saapa nähdä onko ensikaudella jo Valen näytönpaikka kisakuskina.
 
Ylös