FO110K
Banned
No oudoltahan tuo sun ongelma tuntuu jos ekrran olet sitä clean installia kokeillut.Ongelmat tuntuivat liittyvän enemmänkin siihen, että se kone ei siinä vaiheessa osannut bootata SSD:ltä. Kyllä se asennus eteni aika hyvin eteenpäin ja mun nähdäkseni vasta bios-päivityksen (ja revodriven raidin purkamisen, osioiden low-level formatoinnin, ja raidin perustamisen) jälkeen. On tietysti mahdollista, että vaikka se olisi tuolloin toiminutkin, niin se olisi silti vielä hyytynyt johonkin muuhun, mutta kuten sanoin, enemmän vaikutti siltä, että upgraden aikaiset ongelmat oli muualla kuin windows xp:ssä.
Semantiikat sikseen, oletko sitä mieltä, että mun tapauksessani noi lisenssiavaimet ei edes pitäisi kelvata? Jos noin on, niin myyvät kyllä aika harhaanjohtavasti tuollaista pakettia. Jos ei, niin aika huonosti ovat tuon toteuttaneet, kun tuollaista pääsee tapahtumaan.
Silti olen sitä mieltä että tee se päivitys suoraan tuon Winskin ohjeen mukaan, sitten luulisi sen avaimenkin toimivan.
Tosiaan tuolla koulutuksessa painotettiin nimenomaan tuota puhdasta asennusta XP:n kanssa, upgadea ei saanut ajaa (tehtiin se virtuaalikoneella meinaan siellä)
Veikkaan että se asennus on kupsahtanut johonkin, ja sen takia näkyy täysasennuksena windowsilleTässä vaiheessa ongelmana ei ole asentelut, vaan lisenssit.
(eli windows ei tajua olevansa päivitys?)
edit. eli noi rautakikkailut on sekottanut sen asennuksen jossain välissä, ja siksi se avainkaan ei kelpaisi.
Toki XP:n SAA päivitettyä, ja siten myöskin avainten pitää käydä. Mutta suoraa Upgradea ei saisi tehdä, näin meille neuvottiin.
Toki mahdollista on että Mikkisofta on vaan mokannut lisenssiavaimen kanssa, mutta itse en ole niihin pahemmin
törmännyt enää W7:n kanssa niin vähän karsastan sitä ajatusta...
Viimeksi muokattu: