Eilen testailin seiskaa. Mulla on samassa läppärissä Vista, openSuse, sekä Win7. Jossain on kait ollut puhetta että seiskan pitäisi käynnistyä/sulkeutua (huomattavasti?) nopeammin kuuin Vista. Eroa Vistaan ei ole paljon, tosin Vistassa winsu rouskuttaa aika kauan vielä käynnistyksen jälkeen, seiska ei.
Tosin Windows seiskaan en ole asennellut softia jotka latais jotain pyörimään system trayhin, se vaikuttaanee osaltaan siihen että pääsee suht nopesti käynnistyksen jälkeen käyttämään konetta.
Jossain vaiheessa kun viitseliäisyyttä riittää, kellotan noiden kolmen käyttiksen käynnistysajat. Näppituntumalta suse vie voiton suht selkeesti, 7 lienee hivenen nopeampi Vistaa.
Vannoutuneena linuxjäbänä on kyl pakko todeta että windows taitaa pikkuhiljaa mennä oikeaan suuntaan. Vaikea silti kuvitella että tulevaisuudessa siitä tulisi pääkäyttis mulle. Jatkanen samaan malliin, eli pääasiassa käytän linuxia ja pelailuun ja musisointiin käytän windowsia. Näin on asiat nyt ja tulee olemaan näin myös Windows seiskan kanssa. Ugh, olen puhunut. :thumbup: