Ei tietenkään, mutta jo talouden sisällä kolmen lisenssin omaaminen voi olla ihan hyvä juttu.OoPee sanoi:Joo niin saa, tosin vain yhden talouden sisällä. Kaverien kanssa niitä lisenssejä ei siis ole luvallista jakaa.
2007 Outlook miellyttää itseä enemmän kuin 2003 versio, eli jotain edistystä tapahtui. Itse pidän aika paljon outlookin ja nokia e51 yhdistelmästä, joka toimii aika hyvin yhteen.Banaani sanoi:Minä en tykästynyt tuohon Office 2003:n Outlookkiin sitten yhtään. Thunderbird sen sijaan on jotenkin mukavampi viritys. :ahem:
:doubtful: :doubtful: :doubtful: :doubtful: :doubtful: :doubtful: :doubtful:Vice sanoi:Pakko sanoa että kaikki nuo Officet on melkoista skeidaa Wordiin verrattuna. Mielestäni paras kirjoitusohjelma :ahem:
Whaat....Vice sanoi:Pakko sanoa että kaikki nuo Officet on melkoista skeidaa Wordiin verrattuna. Mielestäni paras kirjoitusohjelma :ahem:
Ellei NOTEPADIA lasketa :alppu: just.
Mikähän se edes on?OoPee sanoi:Väittäisin, että suurin osa Office-käyttäjistä ei Accessia tarvitse.
:eek!:Zaikom sanoi:Itse kirjoitan kaikki dokumentit tekstieditorilla.
http://www.hai.cop.fi/henkilokunta/Jouko.Hautamaki/access/access.htmZaikom sanoi:Mikähän se edes on?![]()
Vice sanoi:Pakko sanoa että kaikki nuo Officet on melkoista skeidaa Wordiin verrattuna. Mielestäni paras kirjoitusohjelma :ahem:
Ellei NOTEPADIA lasketa :alppu: just.
Tätä voisi vaikka joskus kokeillakin, sillä eri tietokantatuotteissa on pieniä eroja esimerkiksi SQL-murteissa.Archie sanoi:Jos tarvii tietokannan pieneen käyttöön, niin Accessin sijasta kannatta hankkia ilmainen Microsoft SQLServer Express.
Ootko NVU:ta kokeillut?7son7 sanoi:Olen kayttanyt OpenOfficea jo jonkin aikaa eika ainakaan viela mitaan valittamista ole ollut. Windowsissa siis.
Mutta asiaan. Pitaisi vaantaa vahan webbisivuja, mutta tuo suora koodaus ei kiinnosta. Seina on vahan turhan korkea. Etsisin siis helppoa ohjelmaa jolla pystyisi rakentamaan sivuston ilman tietoa koodauksesta. Mielummin ilmaisohjelma. Olen joitain ilmaisohjelmia tarkastellut, mutta ne joissa homma onnaa kadenkaateessa eivat anna paljoa valinnanvaraa ja muokattavuutta.
Vaadinko mahdottomia?
Finally! A complete Web Authoring System for Linux desktop users as well as Microsoft Windows and Macintosh users to rival programs like FrontPage and Dreamweaver. Nvu (which stands for "new view") makes managing a web site a snap. Now anyone can create web pages and manage a website with no technical expertise or knowledge of HTML.