Hassua lukea väitteitä noista 900hv tehoista.
Kyllä ne todellisuudessa pyöri siinä tienpinnasta riippuen siinä 450(tai vähä allekin)-600hv(tuskin yli) haarukassa. Ja kuten on aiemminkin sanottu, tuolloin ralli oli kestävyyslaji, Ek:ta oli yli 50 ja yhteensä ek kilsoja saattoi olla rallissa yli tuhat. Tekniikka olisi aika kovilla kun 600hevonkin tehoilla luukutettaisiin käytännössä suomi päästä päähän...
Eiköhän tehoja on säädelty aika reilustikin pätkistä riippuen.
Ja se 450 heppaakin on paljon alle 1000kg autoon tiheillä välityksillä.
Ja ei takuulla pärjäisi Wrc:tä vastaan yksikään B ryhmän auto, vaikka ratissa olis kuka.
Tosin mielenkiintoista olisi nähdä Bryhmän huippuauto(T16evo2 tai S4) modernisoituna alustaltaan(ihan vaikka pelkät jouset+iskaritkin) ja tämänpäivän renkailla Wrc:tä vastaan samantasoisten kuskien kanssa. Kyllähän eroa nykypelin eduksi jäisi mutta tuskin ihan niin paljoa.....?