Oma veikkaus on, että Ogier löytyy pellolta auto katollaan ja kauden päätteeksi jostain muualta kuin Citroenilta.Huomenna tapahtuu...
Höpöhöpö. Ogier on Citikan tuleva Loeb. Poikkeuksellisen lahjakas kaveri, noussut nopeasti huipulle.Oma veikkaus on, että Ogier löytyy pellolta auto katollaan ja kauden päätteeksi jostain muualta kuin Citroenilta.
Katselin WRC splittejä ja Ogierin aikoja ei näkynyt. Oli tainnut pistää piuhat poika taas irti ajanotosta. No toisaalta eipä ne ajat olis Lööppiä auttanut.Ogier laittoi sitten välit tallikaveriin kerralla kuntoon ja pisti Loebin auraamaan huomenna...
Onko Loeb härski äijä? Tämä oli uutinen minulle.Lööp on kohdannut härskimmän äijän vielä kuin itse!
Onko Loeb härski äijä? Tämä oli uutinen minulle.
3 pätkää jäljellä joista viimeinen ajetaan käännetyssä järjestyksessä. Jos veikata pitäis veikkaisin Ogieria voittajaksi. Ihmetystä aiheuttaa tuo Petterin joka rallissa toistuva hyytyminen viikonlopun edistyessä.Kreikan MM-ralli, tilanne EK 15/18:
1. Sebastien Loeb Citroen 3.41.41,6
2. Sebastien Ogier Citroen +0,1
3. Mikko Hirvonen Ford +14,7
4. Petter Solberg Citroen +29,1
Vaikka kuinka pitäisi katsoa sinivalkoisin lasein, itse alkaisin Wilsonin housuissa tosissani miettimään ainakin toisen Suomalaisen vaihtamista ensi kaudeksi. Nyt alkaisi jo riskinottokin kannattamaan.Hirvonen näyttää jäävän taas voitosta sen muutaman sekunnin, mistäköhän tällä kertaa löydetään syy tappioon...Latvalalla puolestaan vauhti kyllä riittäisi, mutta laitteet eivät näytä kestävän alla.
Onhan se on ajat sitten todistettu, että "turboruuveja" kyllä tehtaiden toimesta ruuvataan aina halutunlaisesti. Sääli Sohlbergia, toivottavasti pääsee Volkkarille tms, jossa saa vapaasti ajaa voitoista.Ja mitä Petteriin tulee, ensimmäisen päivän jälkeen tuloksellisesti täysin hukassa kun vauhdissa edellä on milloin Novikovia ja milloin ties ketä. Perjantaina kuitenkin jätti muita liki minuutilla, en millään jaksa uskoa että muut olisivat aloittaneet niin paljon rauhallisemmin. Edelleen uskon että suurin syy hidastumiseen on se, että kisassa on mukana edelleen ne kaksi redbull-väritteistä sitikkaa joita Petter ei vain saa voittaa.
Ei ainakaan loppukiristä jää kiinni, kovaa vetää tällä hetkellä. Vaikka väliajat lupasivat parempaakin SS16:lla.Hirvonen näyttää jäävän taas voitosta sen muutaman sekunnin, mistäköhän tällä kertaa löydetään syy tappioon...Latvalalla puolestaan vauhti kyllä riittäisi, mutta laitteet eivät näytä kestävän alla.
Ja mitä Petteriin tulee, ensimmäisen päivän jälkeen tuloksellisesti täysin hukassa kun vauhdissa edellä on milloin Novikovia ja milloin ties ketä. Perjantaina kuitenkin jätti muita liki minuutilla, en millään jaksa uskoa että muut olisivat aloittaneet niin paljon rauhallisemmin. Edelleen uskon että suurin syy hidastumiseen on se, että kisassa on mukana edelleen ne kaksi redbull-väritteistä sitikkaa joita Petter ei vain saa voittaa.
Ei vaan näytä olevan saumoja edes Loebin lyömiseen. Ogieriin ei ole edes mahdollisuuksia, se lienee jo selvää.Ei ainakaan loppukiristä jää kiinni, kovaa vetää tällä hetkellä. Vaikka väliajat lupasivat parempaakin SS16:lla.
Becksy ihmettelee ralliradiossa, että missä toi äijä on ollut kaksi päivää. Vauhtia, kun löytyisi..
Juu ei riitä vieläkään. Pitäis ajaa sekka/kilsa kovempaa kun Loebi ja kun on vielä käänetty lähtöjärjestys niin ilman virheitä ei mitään saumoja...Ei vaan näytä olevan saumoja edes Loebin lyömiseen. Ogieriin ei ole edes mahdollisuuksia, se lienee jo selvää.
Mun mielestä toi taas kuulostaa aivan loogiselta ja väittäisin että jotakuinkin noin homma varmasti onkin. Valitettavasti.Kuulostaa kyllä mielikuvitukselliselta, mutta olisko se sitten niin, että kun asiat menee tehdas sitikoiden osalta hyvin niin Petteri saa väistyä reserviin. Jos asiat menee taas huonompaan suuntaan niin Petteri saa taas lentää.