WRC radio toimii taas viikonloppuna :)

Late

Peugeot 205 T16
Liittynyt
3.10.2003
Viestit
2114
Hieno homma. Anoo vaa että rallejakin on enää vain 5kpl.
 

Faustus

Well-known member
Liittynyt
31.3.2000
Viestit
6745
Late sanoi:
Hieno homma. Anoo vaa että rallejakin on enää vain 5kpl.
Niin, se on toiminnassa vain tänä viikonloppuna

"World Rally Radio has returned online to wrc.com for a one-off service for this weekend’s Wales Rally GB."

Itse en ole tosin edes kaivannut tuota radiota, sillä ainakin ennen se oli tasoltaan varsin surkea.
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
Faustus sanoi:
Itse en ole tosin edes kaivannut tuota radiota, sillä ainakin ennen se oli tasoltaan varsin surkea.
Itse taas jäin kaipaamaan kovastikin, ilman radiota rallien seuraaminen "livenä" oli aika onnetonta, vaikea tietää missä mennään. Toki ralliradiossa oli puutteensa, mutta hyvin pysyi ainakin kärryillä kun kuskeja haastateltiin jatkuvasti yms. ja jos jotain yllättävää sattui, siitä kerrottiin välittömästi.

Väheni tuo rallien seuraaminen viikonloppusin melkoisesti, kun tuo loppui. Aika turhalta tuntui EK-aikojen tuijottelu, kun ei oikein tiennyt kuskien fiiliksistä yms. mitään.
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Kyllä tuo ainakin minulle kelpasi. Toki ei Jyskälän tasolle nouse, mutta se on kokemuksestakin pikkasen kiinni...
 

Mikkoz

Well-known member
Liittynyt
28.11.2003
Viestit
829
Sijainti
JKL
Nyt ei tunnu kyllä toimivan ollenkaan, kun ei edes pätki.
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
Mikkoz sanoi:
Nyt ei tunnu kyllä toimivan ollenkaan, kun ei edes pätki.
Saattaapi olla aika suosittu, kun ei tänä viikonloppuna vaadi edes rekisteröintiä vaan on kaikille avoin.
 
Ylös