Eiks se lapiohommiks menny? Veikkaisin jotain 20-30 min.Kuka muistaa / löytää paljonko Kimi jäi viime vuonna Ruotsissa kärjestä?
WRC.comin mukaan 38min. Eli ei käytännössä verrattavaa kun Kimillä oli lähinnä kaivuuhommia. Kyllähän tuolta noi ek-ajatkin ja splitit löytyy jos jotakuta kiinnostaa lähteä tonkimaan ja analyseeraamaan tarkemmin.Kuka muistaa / löytää paljonko Kimi jäi viime vuonna Ruotsissa kärjestä?
Jep, puolitoista minuuttia taisi mennä Kimillä rengasrikkoon ainakin.. joten ilman sitä ero olisi ollut n. 5,5 minsaa kärkeen, ja seitsemäs sija.Paljon pienempihän se ero olisi kärkeen ollut ilman niitä ongelmia.
MSa:ssa kerrottiin kausiennakossa, että nykyrenkaat ovat vaurioherkempiä kuin Pirellit. Eli 'yllätyksiä' tullaan näkemään enemmänkin.Tehdas-Citikoilla taisi olla yhtä monta rengasrikkoa nyt yhdessä kisassa kuin viime vuosikymmenellä yhteensä, eli nihkeää oli senkin puolesta. Mutta yksi nimi pitää nostaa ylitse muiden ja se on Östberg, tehdaskuskit pyöri koko ajan hangissa ja Petteri keräili sakkoja vähän joka paikassa mutta Mads ei tainnut tehdä yhen yhtä virhettä. Ja jos olisi laitettu tänään auraksi muille niin olisi voinut tehdä Fordin tilanteen aika noloksi, nyt ainoastaan Citikka teki itsestään pellen lopussa.
Pisteethän menevätkin kuljettajaparille käsittääkseni?Ei mitään järkeä, mutta mietinkin Solbergin tilannetta. Miten se voi saada henkilökohtaisia pisteitä jos joku toinen puikoissa?
Eiköhän hän saanut lappusen joka oikeuttaa tilapäiseen ajoon...Oon nyt hieman pihalla, mutta eikös Petteri saanu sakon perjantaina ja kortti ois pitäny lähtee jo silloin? Vai oliko se vaan vittuilua Citikan suuntaan, tai muuten vaan huumoria, se kartturin ajaminen?
Ilmeisesti valitusoikeuden takia sai pitää kortin vielä 48 tuntia.Oon nyt hieman pihalla, mutta eikös Petteri saanu sakon perjantaina ja kortti ois pitäny lähtee jo silloin? Vai oliko se vaan vittuilua Citikan suuntaan, tai muuten vaan huumoria, se kartturin ajaminen?
Miten tästä tulikin mieleen Mäkinen ja renkaanvaihto Safarissa.Pätkillä esim. Safarissa on tiimikavereille annettu työntöapua mutta mitenkäs sitten pätkien ulkopuolella, katsojat ei ainakaan saa työntää autoa erikoiskokeiden ulkopuolella, ainoastaan kuskipari itse.
Itse asiassa Loebilta OTETTIIN kortti pois, mutta tällöin asioita ja lakeja sovellettiin niin, että ajokiellon katsottiin koskevan vain siirtymiä, EK-ajamisen olevan asia erikseen. Eihän nämä kuskit kortilla aja, vaan jollain FIA:n lapulla. Kait. En tunne tätä asiaa senkään vertaa.Eipä ollut Suomen poliisilla pokkaa viedä Loebin korttia vastaavassa päivänselvässä tilanteessa yhtenä vuonna Neste Rallissa