Latvalasta sen verran, että vaikka ulosajot/kolhut on ilmeisesti parantumaton osa miehen "luonnetta", niin vielä jaksan uskoa, että uusi auto+tiimi+ympäristö voi karsia niistä töpeistä osan pois. Jos vataset ja toivosetkin pääsi voittaja-autolla voittoputkeen kiinni, niin miksei Latvalakin. Toki ekaksi pitää kääntää tallikaveri, ja toivoa että ollaan Citikan tasolla.
Ja Mikosta. Mikäli jutunjuoni on ensi vuonna se, että VW:n viulunsoittajat on katollaan joka toisella pätkällä, niin silloinhan Mikolle riittää maaliinajelu-vauhti, eikä rajoja testata jatkossakaan. Muutama hassu juniori/maksu-Fordi ja S2000:t pysyy kyllä takana, eihän siellä muita ole ensi vuonna (jos M-Sportin taso tippuu). Ellei Citikka sitten hanki kädellistä kuskia Loebilta jäävään autoon, tasavertaisella sopparilla.