Zamppa
Well-known member
- Liittynyt
- 6.4.2006
- Viestit
- 211
BMW:hän noita ahtopainerajoja on kovimpaan ääneen huudellut ja se on aivan ymmärrettävää, sillä kysymysmerkki ahtopaineiden ympärillä tuo monta pulmaa muille talleille. Jatkaakko vanhalla moottorilla joka ei ole nyt välttämättä turbodieselin veroinen vai kannattaako sijoittaa aikaa ja rahaa turbodieselin kehittelyyn kun sen kilpailukyky tulevaisuudessa on tuntematon. Ahtopainerajat tuonevat kuitenkin dieselit bensakoneiden tasolle joten pitkässä juoksussa dieselin kehitys ei välttämättä kannata.
Mutta onhan se virkistävää että mukana on erilaisia teknisiä ratkaisuja joilla on omat vahvuutensa ja heikkoutensa.
Ja Valenciassa on sitten tosiaan mielenkiintoista seurata Hondien ja Ladojen menoa. Ladoilta nyt ei välttämättä kannata odottaa paljoa mutta Hondilta voi jonkinlaista tulosta odotellakin. Accordit olivat varsin nopeita jo JAS Motorsportin ajattamina pari vuotta sitten ja N. Technology on osoittanut osaamisensa autojen rakentajana wanhojen Alfojen kanssa. Ja Thompson ei ole lainkaan hassumpi ratinvääntäjä...
Mutta onhan se virkistävää että mukana on erilaisia teknisiä ratkaisuja joilla on omat vahvuutensa ja heikkoutensa.
Ja Valenciassa on sitten tosiaan mielenkiintoista seurata Hondien ja Ladojen menoa. Ladoilta nyt ei välttämättä kannata odottaa paljoa mutta Hondilta voi jonkinlaista tulosta odotellakin. Accordit olivat varsin nopeita jo JAS Motorsportin ajattamina pari vuotta sitten ja N. Technology on osoittanut osaamisensa autojen rakentajana wanhojen Alfojen kanssa. Ja Thompson ei ole lainkaan hassumpi ratinvääntäjä...