X Factor UK -finaali & Saara Aalto

• Viestiketjun aloittaja Zoe
  • Aloituspäivämäärä

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Onko Jelly ja Hannu Jortikka sukua?

Vook ja ihan shittiä.
Onhan ne. Veljeksiä :D

Täytyy sanoa, että tuotantokoneisto oli kyllä karsinut Saaran ja "Lampun" vedosta aikas paljon tavaraa. Sehän oli varmaan puolet lyhyempi, kuin PussyNicolen.. ja mikä vitun Mättis se oli, vedosta. :rolleyes:

Mutta ekojen biisien perusteella, ton Mätin ei olis edes pitänyt olla tuolla finaalissa. Pihisevä vinku. Tai niin. Tiedä sitten kuinka huonoja ne muut on ollut, kun ei ole tullut seurattua

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Nicole kieltämättä jätti Matt-paran aika pahasti varjoonsa duettoesityksessä...

Örfil

Guest
Olin varma että fem över tolva menee toisena jatkoon. Kilpailulliset asetelmat huomiselle ovat oikein hyvät.

Tolerantti

Well-known member
Kukas tämä Nicole onkaan? Onko oikeinkin kuuluisa? Olen aika kuutamolla näissä asioissa. Hyvin lauloi kyllä.

Tolerantti

Well-known member
Nicole Scherzinger, Pussycat Dolls -tyttöbändistä pinnalle ponnistanut laulajatar. Sangen kuuluisa kyllä juu. Tunnetaan myös Lewis Hamiltonin ex-heilana.
Kiitän valistuksesta!

Onkohan Nicole ja suojattinsa Mätt olleet silleen? Tai toisin ilmaistuna Nicole käyttänyt Mattia hyväksi. Body language ja suusta ulos tuleva vähän viittaisivat moiseen.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Onkohan Nicole ja suojattinsa Mätt olleet silleen? Tai toisin ilmaistuna Nicole käyttänyt Mattia hyväksi. Body language ja suusta ulos tuleva vähän viittaisivat moiseen.
Mattin suuntautuneisuudesta liikuskelee vähän ristiriitaisia huhuja, mutta Nicole kieltämättä näyttäisi pyrkivän lähempäänkin kanssakäymiseen.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Miksiköhän mulla oli sellainen mielikuva, että Aalto olisi kotoisin Sastamalasta? Näinhän ei kuitenkaan ainakaan internetin tietojen mukaan ole. Mistähän moinen ajatus päähäin on iskostunut?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Miksiköhän mulla oli sellainen mielikuva, että Aalto olisi kotoisin Sastamalasta? Näinhän ei kuitenkaan ainakaan internetin tietojen mukaan ole. Mistähän moinen ajatus päähäin on iskostunut?
Vähän vaikea sanoa, mutta ehkä sun päässäsi on jonkunlainen vammala?

Hyvin on likalla mennyt. Joskin mun mielestäni tämä finaali ei ollut edes parasta ja isointa Aaltoa.

Tolerantti

Well-known member
Keitäs nämä muut tuomarit ovat? Ovatko kuuluisia ja jos niin mistä? Zoe jo ansiokkaasti selosti Nicolen taustan. Sitten se Saaran manageri on entisen rokkistaran puoliso. Oikeastaan ne kaksi äijää ovat pimeinä vielä.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Louis Walsh on pitkän uran tehnyt irlantilainen musiikkimanageri. Erikoistunut erityisesti poikabändeihin (mm. Westlife ja Boyzone).

Simon Cowell kuuluu viihde- ja musiikkibisneksen vaikutusvaltaisimpiin henkilöihin. Tuottaja ja X Factor -formaatin luoja. Tuttu myös American Idol -sarjan tuomaristosta. Pyörittää lisäksi omaa levy-yhtiötään.