OoPee
Nuori ikäisekseen
Juu, pikkusen henkimaailman hommia noi tuntuu välillä olevan ja mulla siis ei tuo XP:n omakaan polttosofta tuottanut koskaan ongelmia, tosin myönnän, että mun himakone ei ole päällä koskaan muutamaa tuntia pidempään. Duunissa taas pyörii 24 h/vrk eikä kaatuile koskaan vaikka XP:n omakin polttosofta on aktivoituna ja päälle vielä Nero, CloneCD, BlindWrite ja CDRWIN, toisaalta tuo kone tulee bootattua varmasti vähintään kaksi kertaa kuukaudessa jo kaiken maailman päivityksienkin vuoksi, joten en osaa sanoa kauanko tuo pysyisi pystyssä ilman väliboottauksia.Runar ja Kyllikki:
Jep, tuon logiikan lakeja vastaan sotimisen näkee tästäkin threadista, kun vertaa esim. jusbanin ja McLaren 4Everin postauksia. Aivan päinvastaiset kokemukset.
Välillä tuntuu, että jopa käytetty kieliversio vaikuttaa Win32-maailmassa.
Niinjuu, juuri eilen hain kaverin faijan koneen uudelleen asennettavaksi, sekä DVD että CD-RW asemat eivät suostu lukemaan levyjä (paitsi sattumalta 10. yrityksellä) ja koneessa on mun käsittääkseni asennettuna juuri tuo EasyCD-roska. R & K:lta saatujen vinkkien perusteella totesinkin suoraan, että tuota paskaa en sitten asenna uudestaan. En tiedä onko vika tuossa vai jossain muussa, mutta ainakin DVD-asema tuntuu skulaavaan normaalisti, jos heitän sisään XP:n asennus CD:n ja boottaan. Windows-tilassa tuota cd:tä en pystynyt lukemaan. Noh, en edes viitsi ryhtyä fiksailemaan ja testailemaan, koska joudun jokatapauksessa asentamaan XP:n uudestaan (vaihdan kovalevyn isompaan).