Yhteiskuntasopimuksen kaatuminen

Onko kaatumisjuttu


  • Äänestäjiä yhteensä
    12
  • Äänestys suljettu. .

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
On vaikeaa tehdä yhtään mitään säästöjä, kun tämä "neljäs valtiomahti" konahtaa pienemmästäkin - ja varmaan käyttäisi lakkoasetta. :nope: Kyllä näkee, että hallitusten (kokoonpanoista huolimatta) mahdollisuudet ovat vähäiset. Harmillistä, että nämä änkyräahmattiyhdistykset haluavat Suomen Kreikan tielle joka on ehkä ainoa jäljelle jäävä vaihtoehto. Toisin sanoen vain Kreikan kaltaisessa pakkotilanteessa voidaan tehdä isompia muutoksia.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Luuletko ettei mulla ole inssinööriystäviä Salon tehtaalla? Ja on vieläkin vaikka on Mikkisofta.

Tiedän mä mitä Kiinan tehtailla annettiin paketissa ja mistä kaikesta korvattiin.

Aika tiukka on Kiinankin viranomainen. :eek:
 

Örfil

Guest
Luulen.

Ei sulla voi jokaisessa Suomen firmassa ja niiden kaikilla paikkakunnilla olla ystäviä.

Ja itsehän et ole ollut Nokialla.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kommunistien maanalaiset verkostot ulottuu pitkälle ja laajalle.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Luulen.

Ei sulla voi jokaisessa Suomen firmassa ja niiden kaikilla paikkakunnilla olla ystäviä.

Ja itsehän et ole ollut Nokialla.
Ei pidä aliarvioida Salmisen tuttavapiiriä. Siitähän on tuollainen vanha vitsikin olemassa, miten tyypillä on ihan üüberit kontaktit:
Olipa kerran mies nimeltä Salminen. Hän oli firmassa kulkumulkkuna. Kerran tehtaaseen tuli George Bush vierailulle ja johtaja esitteli hänelle paikkoja. Kun Bush huomasi Salmisen hän sanoi: "Moro Salminen, mitä äijä?" Johtaja ihmetteli tuota ja kysyi Salmiselta mistä tämä voi Bushin tuntea. Ja siihen Salminen vastasi että ollaan käyty yhdessä golffaamassa.

Myöhemmin Putin tuli tehtaaseen vierailulle ja johtaja esitteli tälle paikkoja jolloin Putin huomasi Salmisen ja huusi: "Moro Salminen! Mitäs äijä?" Ja johtaja oli ihan äimänä, mistä tuo Salminen voi Putininkin tuntea? Ja tuohon Salminen vain sanoi: "Käytiin joskus yhdessä kylpylöissä." Sitten Salminen sanoi: "Tunnen minä muuten Paavinkin." Tuota johtaja ei sentään uskonut, ja ehdotti Salmiselle että lähdetään Vatikaaniin ja se kumpi on oikeassa maksaa matkat. Salminen suostui ja niinpä he lähtivät.

Vatikaanissa he menivät katsomaan kun Paavi piti puhetta. He seisoivat ihan takarivissä mutta Paavi huomasi heidät silti ja huusi: "MORO SALMINEN! Tuu tänne pitämään mun kanssa puhetta!" Ja niinpä Salminen meni ja kun hän tuli takaisin, hän löysi johtajan tajuttomana lattialta. Hän elvytti johtajan ja kysyi: "Ei kai se nyt noin kamalaa ollut että minä Paavin tunnen?" Johtaja sanoi et ei se niin kamalaa ollut mutta tossa oli pari kiinalaista jotka kysyivät, että kuka tuo pipopäinen jätkä tossa Salmisen vieressä on?
 
Ylös