Yks hauska fakta hei nyt kuulkaas!

burb

.
Niin semmosta vaan, että kaksi kappaletta Tohtori Živagon filmatisoinnissa (v. 1965) käytettyä junavaunua on ollut äitini lapsuudenkodissa Haapamäellä lampolana. Tietysti pyörät/telit oli poistettu ja silleen. Junavaunut oli maalattu toiselta puolelta "kesäväreihin" ja toiselta puolelta "talviväreihin". Ilmeisesti "lumipaakut" oli tehty kipsista tai jotain.
Ja kun vaunuissa oli ollut oikein näkyvästi sirppi ja vasara, niin äitini isä oli hyvin kiireesti maalannut ne piiloon. :D
Olipa hanhiakin niissä vaunuissa kuulemma kaakattanut.

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Entäs kerran kun Pekka Tiilikainen ja Paavo Noponen jutteli junassa kahdestaan niin jostain vaunun perältä kajahti huuto: "Sammuttakaa se helvetin radio!" ai että!

burb

.
Niin tai kun nykyjunissa ainakin ravintolavaunussa on oven kahvassa kämmenen kuva niin SIINÄ ON KUUSI SORMEA!!! KUUSI!!

Captain Howdy

Well-known member
burb sanoi:
Niin semmosta vaan, että kaksi kappaletta Tohtori Živagon filmatisoinnissa (v. 1965) käytettyä junavaunua on ollut äitini lapsuudenkodissa Haapamäellä lampolana. Tietysti pyörät/telit oli poistettu ja silleen. Junavaunut oli maalattu toiselta puolelta "kesäväreihin" ja toiselta puolelta "talviväreihin". Ilmeisesti "lumipaakut" oli tehty kipsista tai jotain.
Ja kun vaunuissa oli ollut oikein näkyvästi sirppi ja vasara, niin äitini isä oli hyvin kiireesti maalannut ne piiloon. :D
Olipa hanhiakin niissä vaunuissa kuulemma kaakattanut.
Samaisessa leffassa näkyy ukkini saapas, kun miekkonen laskeutuu veturista alas. Veturimies kun oli aikoinaan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Niin tai kun nykyjunissa ainakin ravintolavaunussa on oven kahvassa kämmenen kuva niin SIINÄ ON KUUSI SORMEA!!! KUUSI!!
Kumpaan suuntaan mennessä? Siis ravintolaan vai pois?

burb

.
Olga sanoi:
Muistaakseni viimeksi ainakin pohjoiseen päin mennessä. Tai niinku siis poispäin.

burb

.
Captain Howdy sanoi:
Samaisessa leffassa näkyy ukkini saapas, kun miekkonen laskeutuu veturista alas. Veturimies kun oli aikoinaan.
Ollaanks me sukua!! :eek!:
Ja mun enokin on ollut veturimies! :eek!: :eek!: :eek!:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Olga sanoi:
Tietenkin pois päin mennessä. Ravintolaanhan mennään tietenkin selvin päin. Poistuessa saattaa silmät jo tuon verran harittaakin. :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Voe taevahan talikynttilät mitä Juna-Jusseja ja hinureita tämä sakki on täynnä.:thumbfh:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Il Tempo Gigante sanoi:
Ja mun pson setä on veturimies ! Eek. (Sitä en tiiä, heiluttaako hän).
Niin ja mä olen ollu avustajana leffassa "Veturimiehet heiluttaa".

Aivan uskomattomia yhteensattumia! :eek!:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Täällä näkyy jätkiä riittävän moneen junaan, mutta minä olen just se, joka jää asemalle!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Nää F1-Forum-junailut on vähän tällaisia tietyn porukan pönk.. EIKUN AKTIVITEETTEJÄ.