Yks hauska fakta hei nyt kuulkaas!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Ja mun nimi vastaavasti ei! Uskomaton sattuma!
Alkaa olla jo pikkuhiljaa niin monta uskomatonta yhteensattumaa, että pikkuhiljaa tässä ryhtyy pohtimaan, josko kyseessä edes on yhteensattuma. Ettei vaan olis ollu ne samat tyypit asialla, jotka yrittivät lavastaa maapallon pyöreeksi, Amstrongin kuuhun ja Lee Harvey Oswaldin Kennedyn murhaajaksi! :doubtful:

burb

.
Captain Howdy sanoi:
Samaisessa leffassa näkyy ukkini saapas, kun miekkonen laskeutuu veturista alas. Veturimies kun oli aikoinaan.
No tämän faktan pläjäytin perheen ruokapöytäkeskusteluissa tänään ilmi, ja kerroin myös että "eräällä äf yks-foorumilla yks tyyppi kirjoitti näin".
Siihenpä siskoni loihe lausumahan teennäisen vähättelevään ja härnäävään sävyyn meikäläisestä, jotta "tuolla *****lla on noita tamagotchi-virtuaalikavereita..."
(nimeni tähditetty kansallisen turvallisuuden nimissä)

Nii että semmosta mulle. Mitäs teille, tamagotchi-virtuaalikaverit?

Knoukka

Well-known member
burb sanoi:
No tämän faktan pläjäytin perheen ruokapöytäkeskusteluissa tänään ilmi, ja kerroin myös että "eräällä äf yks-foorumilla yks tyyppi kirjoitti näin".
Siihenpä siskoni loihe lausumahan teennäisen vähättelevään ja härnäävään sävyyn meikäläisestä, jotta "tuolla *****lla on noita tamagotchi-virtuaalikavereita..."

No haudi on kyllä yks tamakotsi, ja kouvokotsi nyt sellanen ukkokotsi. Mutta tämäkotsi lähtee nyt nukkuun.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

burb sanoi:

Meinasin antaa sulle neuvon, notta miten ohjeistat siskoasi tämän forumin suhteen.

Sitten ajattelin kuitenkin, ettei se ole minun tehtäväni, joten jätin nuo ohjeistukseni omaan tietooni.

Kiitos ja hei.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:

HÄHÄHÄHÄ, JÄTKÄLLÄ ON JOTAIN TAMAGOTCHI-KAVEREITA...:eek!: :doubtful: EIKU SE SUN SISKOSHAN TARKOTTI MEITÄ!! EI OLLA MITÄÄN TAMAKOTSEJA ME!! :frank: :frank:

Tähditetty kohta muuten on tähdittämättä näin: "tuolla burbilla on noita tamagotchi-virtuaalikavereita..."
Hähähä, kansallissalaisuus paljastettu!! :ahem: :ahem:

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tähditetty kohta muuten on tähdittämättä näin: "tuolla burbilla on noita tamagotchi-virtuaalikavereita..."
Hähähä, kansallissalaisuus paljastettu!! :ahem: :ahem:
Phuck.
Sekin salaisuus sitten paljastui, perhana.
:thumbfh:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En ole katsonut tohtori Živagonin filmii, niin ei viitsi kommentoida.

Captain Howdy

Well-known member
Tokkopa saapasta enää on olemassa. Mutta mutta. Mieleeni tuli muuan romantiikan kukkanen samaisesta ukista. Mies nimittäin oli pysäyttänyt aikoinaan tavarajunan kesken matkanteon vain poimiakseen kedolta kukkia vaimolleen, eli mummolleni. Hieno mies.

jjv

Arschloch
Mies nimittäin oli pysäyttänyt aikoinaan tavarajunan kesken matkanteon vain poimiakseen kedolta kukkia vaimolleen
...niinkuin sika röhkin kuravedessä.
Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui
paluu arkeen oli edessä.