YLE:n Kansanradio, tosikot ja veitikat

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tulekos kunkin tai kunkaan forumistin taholla kuunneltua tuota, kansakuntamme tilaa, syväluotaavalla, ja kansan syvistä riveistä kumpuavalla tavalla heijastelevaa radio-ohjemaa?

Itsehän kuuntelen säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta kuitenkin vajaat kolmisen lähetystä kuukaudessa.

Faktaa ja fiktiota on kyllä uskomattomissa määrin, ja hyvä niin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Varsinkin muutama vuosi sitten tuo ohjelma osui autoradiossa kuulolle lähes joka sunnuntai, kun olin tulossa maaltamaalta tädin luokse. Nykyisin harvemmin (tai lyhyemmin). Mielenkiintoista 'kansanviisautta'.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Taitaa mennä viime vuosituhannen puolelle edellinen kuuntelukerta. Tällöinkään kuuntelijana en ollut varsinaisesti minä, mutta kun korviaan on niin vaikea sulkea, tuli kuultua siinä sivussa.

Knoukka

Well-known member
On semmonen ohjelma, että joskus sitä kuuntelee nauruaan pidellen ja joskus ei kestä hermo ensimmäistä soittajaa. Pahimpia tai parhaimipa on ne syvämietteiset runojensa lausujat.

WebSlave

Trackman
Tämä on siis se, mihin tavikset soittelevat? En kestä kuunnella.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tuota ohjelmaa kuunnellessa tulee mieleen, että meitä on moneksi. Ihan sama se on näitä forumin vapaan juttuja lukiessakin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vanhemmathan tuota aikoinaan kuuntelivat, niin tuli siinä syödessä 'pakkokuunneltua'. Rasittaa jollakin tavalla 'laput silmillä' olo ihmisillä. Jos on päättänyt että kommunisti on huono, niin se on. Usein vielä perusteilla, joilla tehdään itsestään tyhmä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kommunisti on huono, koska minä olen tyhmä!
No kommunisti edusti tuossa kaikkia ryhmiä kepulaisista pappeihin ja porvarista tullimieheen. En vaan jaksanut selittää ja nyt sitten joudun jälkeenpäin selittelemään.

VOI MINUA KURJAA HOUKKAA!:frown:

WebSlave

Trackman
Mä en kans kestä taviksia yhtään. Hyi.
Kyllä minä taviksia muuten kestän, olenhan sellainen itsekin. Mutten sellainen tavis, joka soittelee Kansanradioon, osallistuu Idolsiin, Talenttiin, Big Brotheriin ja jonka on Pakko tanssia. En vain jaksa noita realityjä myötähäpeän takia.

jjv

Arschloch
En ollut vuosikausiin moista kuunnellut, mutta viime helmikuussa satuin laittamaan bussissa just oikealla hetkellä kyseiselle kanavalla. Nauruahan siinä piti pidätellä. Kyllä sieltä pari sellaista legendaarista mökin mummoa/pappaa löytyi jotka huusivat puhelimeen notta tupa kaikui ja kiihko oli kova. Tuntui heillä jokin ydinasiakin olevan jonka takia soittivat, mutta kun lähetykseen on päästy niin tokihan sitä pitää kaikki ajankohtaisuudet käydä läpi. Helsingin ja Rysselin herrat haukuttiin siinä missä kotikylän mopopojatkin. Markkakin mainittiin ja "siihen aikaan, kun minä..."

Knoukka

Well-known member
Markka mainitaan joka lähetyksessä. Ja Kekkonen!