YLE:n Kansanradio, tosikot ja veitikat

Estate

Well-known member
Useimmiten vaihdan kanavaa, kun radiosta alkaa kuulua Kansanradio.

markoj

Custom User
Kohdalle sattuessa kuuntelen tai vaihdan kanavaa. Vaihtelee.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Mietin kotvan, että mikä raha se tommonen oli. Kuparirahaksi ajattelin. Myymäläautoja kulkee vieläkin.
Tuosta tuli mieleen meidänkin tienhaarassa ollut kyltti
Myymäliauto
palvelee teitä
torstaisin klo 14.10

Myymäliautohan se.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Itse henkilökohtaisesti olen vissiin viimeksi suorittanut ostoksia ja ylipäätään vieraillut kauppa-autossa kesällä -89, jolloin yhden auton reitti kulki sopivasti silloisen kesäduunipaikan ohi.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
On tullut hiukan kuultua ja on se melkoista avautumista paikoitellen. Että: "Mite se on ku nykyään vessapaperiskii on kolme kerrosta ja mää oon tottunu käyttään kahta vessapaperiruutuu ni nyt on kamalan vaikeeta ku pitää yks kerros kuoria siitä kolmekerroksisesta arkista ja liittää toiseen kolmikerroksisee arkkii ku jos yhtä kolmikerroksista paperia käyttää ni voi kyyhkiis mennä puhki eikä tuntuma kuitekaa oo sama ja kyl se Sauli on sit hyvä prestentti meil nyt ja tarja ei ollu läheskää nii hyvä vaik oli sil niit kissoi mut kuiteki ja sillo ku oltii markas ni kahvin ja munkin sai vitosel ja ny ne maksaa kaks euroo ja iha sama ku käy vessas ni euron maksaa ku ennen pääs markal ja joko kerroin mite nykyää vessapaperis on kolme kerrost enkä siit piä ku..."

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Aina silloin tällöin. Jyväskylän suurmies Mauno Voutilainen ilahduttaa kannanotoillaan. Myös hän on muutamaan otteeseen onnistunut vetämään kunnon shown.

Äksöniihän pitää olla.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Myös hän on muutamaan otteeseen onnistunut vetämään kunnon shown.
Kokkola on vähällä kokemuksellani hieno kaupunki ja ympäristössään on vaikka mitä juttuja, mistä olen kiinnostunut. Varsinkin (talvella) hyytävän raikas viima, joka puhaltaa Perämereltä, (luvepohojosesta, joka on piruilimansuunta. *wink*) raikastaa Kokkolaa.

Olen salavihkaa jopa tutkiskellut myytäviä kaksioita Kokkolassa, mutta vielä ei ole mitään tapahtumassa...