YLE

Rulaako Yle?

• Äänestäjiä yhteensä
    61

pendellstock

Well-known member
Ei kuulu tuollainen verovaroin rahoitettu monopolimammutti 2000-luvulle: Pitäisi saada ihmisten päättää itse mitä haluavat (markkinatalous ohjaa kyllä sinne, mistä jengi tykkää) katsoa ja tehdä valintansa sillä perusteella.

Verot ovat muutenkin hanurista, ei kiinnosta maksaa YLE-johtajien ja muiden kampaviinerikyöstien mammuttiliksoja.

Örfil

Guest
Yle:ltä tulee hyviä dokumentteja, etenkin Teeman puolelta.

Olin tismalleen samaa mieltä kuin Pendelooni vielä pari vuotta sitten, mutta nyt olen kääntänyt takkini.
Mainosvaroin tulee pääasiassa huttua, verovaroin jotain vähemmän viihdearvoa omaavaa, mutta ainakin tasapainottamaan pelkästään viihdehakuista ohjelmistotarjontaa.

Örfil

Guest
Jaa italiaksi dupattuja ulkomaisia elokuvia?

Tuon syksyn reissun aikana en huomannut mitään erikoista Italian teeveessä paitsi että kaikki oli dupattua.

Verovaroin rahoittamisesta: tekisi mieli perustaa polli, jossa kysytään anonyymisti että moniko laisti TV-lupamaksusta aikanaan ja kuinka kauan.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Yle:ltä tulee hyviä dokumentteja, etenkin Teeman puolelta.

Olin tismalleen samaa mieltä kuin Pendelooni vielä pari vuotta sitten, mutta nyt olen kääntänyt takkini.
Mainosvaroin tulee pääasiassa huttua, verovaroin jotain vähemmän viihdearvoa omaavaa, mutta ainakin tasapainottamaan pelkästään viihdehakuista ohjelmistotarjontaa.
Vahva komp.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jaa italiaksi dupattuja ulkomaisia elokuvia?

Tuon syksyn reissun aikana en huomannut mitään erikoista Italian teeveessä paitsi että kaikki oli dupattua.

Verovaroin rahoittamisesta: tekisi mieli perustaa polli, jossa kysytään anonyymisti että moniko laisti TV-lupamaksusta aikanaan ja kuinka kauan.
Taitaa tulla sitä hömppäpuolta silmät ja korvat täyteen siellä "järkevien" dokumenttien sijaan, eikä median vapaus ole muun Länsi-Euroopan tasolla.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kakkosen Urheiluviikonloput näyttää kattavasti sisäpalloilua ja esim. ampumohiihdon mc-kisoja. Eskolan Jussi tänä vuonna selostajana!:thumbup:

Puurunen ja Perunka kommentaattoreina. Maistohiihdon puolella Murasen lisäksi mm. Sarasvuon Vipe kommentoi.

Ace17

Acenteella
Mitä turhia. Virallinen totuus on kuitenkin se, että jaska laistoi ja muut olivat puhtaita pulmusia.