YLE

Rulaako Yle?

• Äänestäjiä yhteensä
    61

Vice

Reality bites
Jos haluan nähdä jonkin sarjan, katson sen jotain muuta kautta kuin odotan 2-5 vuotta että Suomen televisio alkaa sitä lähettää.

Vice

Reality bites
tmoi sanoi:
Luit ilmeisesti koko uutisen
Luin, mutta esimerkiksi tuo linkissä esitetty True Blood sai ensiesityksensä USA:ssa jo vuonna 2008. 2008->2010 = kaksi vuotta. Katsottu aikapäivää sitten.

Mitä turhia.. se on varmaan lukenu uutisen jo jotain muuta kautta ennen kuin suomisivusto sen on postannu.
Nyt menit sitten lopulta viimein iggeen. Ikinä en ole sinulle vittuillut, mutta itse et näytä lopettavan.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Luin, mutta esimerkiksi tuo linkissä esitetty True Blood sai ensiesityksensä USA:ssa jo vuonna 2008. 2008->2010 = kaksi vuotta. Katsottu aikapäivää sitten.

Nyt menit sitten lopulta viimein iggeen. Ikinä en ole sinulle vittuillut, mutta itse et näytä lopettavan.
Meinaat sitten, että kun sopimus on tehty nyt, niin olisi pitänyt pistää syksyn ohjelma kalenteri sekaisin ja lähettää se sarja nyt heti just tässä näin :eek!:

Ehkä on tosiaan parempi, että katselet ne omat sarjas ihan jostain muualta :thumbup:

Örfil

Guest
Kuvassa näkyy myös himmeästi sivusateenkaari.

Kulkee lampun kuvusta ylikulkusiltaan.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Urheiluohjelmia sieltä lähinnä tulee katseltua.

burb

.
Tuohon Pikku Kakkosen gangbang-logoon sopis hyvin koulu-uniformuinen japsityttö ja lonkeromonsteri.

jjv

Arschloch
Tuohon Pikku Kakkosen gangbang-logoon sopis hyvin koulu-uniformuinen japsityttö ja lonkeromonsteri.
Pienenä poikana tajunnut mä en, miksi vihreää kummitusta niin nauratti.
Suurena miehenä tajusin mä sen, että sillähän on pää...ihan soikea.