Yleinen jääkiekkouutistoikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihmettelen kamalasti miten a) mäestä pompinta-toicci ja b) hiihtää ja ampuu-toicci ovat tuoreimpia. Kauden toiseksi isoin turnaus on semivaiheessa juuri nyt.
Vastustaja on yksilötasolla selvästi parempi. Mutta, entä jos....

0-0 ensimmäinen erä.

Kotikatsomoista ja Kanadan pukkarista kuuluu tosi iso WTF? :confused: Täysin tasaväkinen suoritus toistaiseksi. Jatkakaa....

Kauden toiseksi isoin turnaus on semivaiheessa juuri nyt.

Vähän turha korostella mun mielestä. Tietysti ihan mukava jos Suomi menestyy mutta kyseessä on kuitenkin junnuturnaus. Antaahan lapsoset kehittyy rauhassa. Vasta seuraava askel on aikuistuminen/ammattilaisuus/ammattimaisuus sun muut höpöhöpöjutut.

Vähän turha korostella mun mielestä. Tietysti ihan mukava jos Suomi menestyy mutta kyseessä on kuitenkin junnuturnaus. Antaahan lapsoset kehittyy rauhassa. Vasta seuraava askel on aikuistuminen/ammattilaisuus/ammattimaisuus sun muut höpöhöpöjutut.

On nämä kuitenkin U20 kisat, ja monet pelaajista on jo varattu NHL:ään. Noin voisi ehkä sanoa U18 kisoista.

Pusi pusi sullekin. Turnaus on "maajoukkueturnauksista" kauden toiseksi isoin ainoastaan, koska *olympialaiset*

Varaukset nyt ei oikeesti kerro mistään mitään. Muusta kuin että varattu on.

Niin, näissä kinkereissä nähdään jopa NHL-pelaajia. Belorussian keväthöntsissä voi olla toinen tilanne.

Kanadassa ja USA:ssa nämä U20 kisat ovat jääkiekon saralla heti vuoden suurin/tärkein tapahtuma Stanley Cup finaalien jälkeen. (Jos ei ole Olympiavuotta) Kyllä, voittaa jopa aikuisten MM-kisat aivan pystyyn.

Hienoa pikkuleijonat!

Haa

Hienoa ja loistavaa. Pienikin voi olla suuri. Voittaja.

Mahtaa pohjois-Amerikan kiekkoilua ylivertaisena pitäviä nyt vituttaa. Hihi. Ja hyvä niin. Vuoroin vieraissa. Kas kun Euroopassakin osataan pelata. Jääkiekkoa.

Perinteinen nimi Mantha vastaan joku ihmeen Teräväinen. Mutta kuijjaa kävikään.

Karri Kivi on... Hyvä.