PuoliPöhkö
Well-known member
Söin eilen illalla omenan nakkilihapiirakan sijaan. En laittanut päälle sinappi-sipulikurkkusalaattia, ketsuppia enkä suolakurkkuja. Hyvä mä.
Mulla sama banaanin kanssa. Varmaan kaikkien ohjesääntöjen vastaista säilyttää banskua jääkaapissa ja sehän minua vaan yllyttää.Pesen ja kuorin, mutta omenan on täytynyt olla kylmässä, huoneen lämmössä olevia en syö.
Nyt heräsi sellanen kysymys, että teet varmaan banskuille tilaa säilyttämällä jauhelihat ja maidot saunassa?Mulla sama banaanin kanssa. Varmaan kaikkien ohjesääntöjen vastaista säilyttää banskua jääkaapissa ja sehän minua vaan yllyttää.
Tottakai! Jos omaisin pakastimen, säilyttäisin siellä maitoa. Sitä ois kiva iltapullan kanssa imeskellä.Nyt heräsi sellanen kysymys, että teet varmaan banskuille tilaa säilyttämällä jauhelihat ja maidot saunassa?
Onko tuo nyt tulkittava niin, että sinä et suostu loppukesällä syömään omenia suoraan omenapuusta mahdollisuuden saadessasi, koska omenapuussa olevat omenat ovat liian lämpimässä paikassa.Pesen ja kuorin, mutta omenan on täytynyt olla kylmässä, huoneen lämmössä olevia en syö.
Väärin tulkittu. Loppukesästä täällä on jääkaappikylmää.Onko tuo nyt tulkittava niin, että sinä et suostu loppukesällä syömään omenia suoraan omenapuusta mahdollisuuden saadessasi, koska omenapuussa olevat omenat ovat liian lämpimässä paikassa.
Vaiti!Taloudessamme on 8 omenaa ja 4 tyytyväistä käyttäjää.