Yleinen politiikkajarna

Olisiko SSS-hallitus (Sipilä-Stubb-Soini)

• Äänestäjiä yhteensä
    48
  • Äänestys suljettu. .

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Immonen voisi itse muuttaa hengenheimolaistensa kanssa Antarktikselle ja perustaa sinne sen oman ihannevaltionsa josta hän kovasti haaveilee.
Vihapuhetta. Ihminen ei voi elää tuollaisissa oloissa. Jos sinne viljelykelvottomaan pakkaseen toivottellaan ketään, niin vähintään murhansuunnittelusta on kyse.

Sijainti
Katabolia
Multikulttuurin ihannoijat muistelemassa kaihoisasti monokulttuurin aikaista onnelaa, ja hyökkäämässä agressiivisesti monokulttuurin palauttamisesta haaveilevien päälle.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Nyt Bäkkis on lisänyt blokiinsa:
- Immosen lausunto ei edusta suomalaisten yleistä mielipidettä
- Suomen politiikka liberaalia ja suvaitsevaista
- Kyse on persujen fasistisiiven kapinasta, jota Immonen edustaa. Salaseura Suomen sisua. jonka jäseniä on soluttautunut persujen kautta eduskuntaan ja europarlamenttiin.
- natsiretoriikalla Immonen yllyttää monikulttuurisen yhteiskunnan tuhoamiseen
Ja johtopäätös: Immonen on aiheuttanut ison poliittisen skandaalin joka johtaa perussuomalaisten hajoamiseen tai siirtymiseeen oppositioon.

Tuota, duota...tässä näyttäisi nyt olevan aikalailla yhtäläisyyksiä omiiin ja monen voorumilaisen kirjoituksiin. Jos tälläinen vertaus sallitaan ja miksipä ei sallittaisi, kun vastaava vertailu sallittiin aiemmin. Kaikissa meissä asustelee siis pieni pullea Bäkkäri.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Multikulttuurin ihannoijat muistelemassa kaihoisasti monokulttuurin aikaista onnelaa, ja hyökkäämässä agressiivisesti monokulttuurin palauttamisesta haaveilevien päälle.
Olisko stereokulttuuri parempi sana?

No ehkei.

Mutta joo....olen yrittänyt päästä enämpi kärryille multikulttuurin vastustamisesta. Siis onko kyse muusta kuin rasismista. Vastauksina olen mm. löytänyt, että suvivirret pitäisi palauttaa ja integraatio tiettyjen ryhmien osalta jne.

Olen samaa mieltä, ettei vieraiden kulttuureiden käsitysten pitäisi ohjata liikaa omaa päätöksen tekoa. Ja kyllähän perää on siinäkin, ettei esim. somalit/muslimit ole integroituneet tarpeeksi omaan yhteiskuntaamme. (näkyy käytännössä Stadin hesan assalla, rikostilastoissa yms.). Molemmat esimerkit ovat erittäin hankalia asioita ajaa poliittisesti joutumatta hyvinkin helposti rasistiksi leimatuksi. Voin vain kuvitella. Vastapallona se, että multikulttuurin vastustamisella verhottaisiin rasismi pitää sekin ikävä kyllä paikkaansa.

Ykskakskol

1504
Olisko stereokulttuuri parempi sana?

No ehkei.

Mutta joo....olen yrittänyt päästä enämpi kärryille multikulttuurin vastustamisesta. Siis onko kyse muusta kuin rasismista. Vastauksina olen mm. löytänyt, että suvivirret pitäisi palauttaa ja integraatio tiettyjen ryhmien osalta jne.

Olen samaa mieltä, ettei vieraiden kulttuureiden käsitysten pitäisi ohjata liikaa omaa päätöksen tekoa. Ja kyllähän perää on siinäkin, ettei esim. somalit/muslimit ole integroituneet tarpeeksi omaan yhteiskuntaamme. (näkyy käytännössä Stadin hesan assalla, rikostilastoissa yms.). Molemmat esimerkit ovat erittäin hankalia asioita ajaa poliittisesti joutumatta hyvinkin helposti rasistiksi leimatuksi. Voin vain kuvitella. Vastapallona se, että multikulttuurin vastustamisella verhottaisiin rasismi pitää sekin ikävä kyllä paikkaansa.
Ymmärrätkö mitä multikulttuuri tarkoittaa?

Ykskakskol

1504
Niin just tuossa lainaamassasi kommentissani asiaa käsittelin. Toki pintaliipaisu eli kyseisen sanan/määrittelyn alle voidaan ujuttaa "melkein kaikkea".
Eli orwellilaisen uuskielen myötä näitä eri sanoja kehitelty.
Kansainvälisyys, kansainvälinen, uudempana tämä multikulttuuri.
Se ei sisällä länsimaisia kulttuureita eikä sellaisia kulttuureita joilla ei ole mitään täällä jo asuvia vastaan.

Toki sitä voi väittää käsittävänsä sanan minä tahansa, mutta myös niitten merkityksen muuttuminen vuosien myötä on syytä ottaa huomioon niitä käyttäessään.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Eli orwellilaisen uuskielen myötä näitä eri sanoja kehitelty.
Kansainvälisyys, kansainvälinen, uudempana tämä multikulttuuri.
Se ei sisällä länsimaisia kulttuureita eikä sellaisia kulttuureita joilla ei ole mitään täällä jo asuvia vastaan.

Toki sitä voi väittää käsittävänsä sanan minä tahansa, mutta myös niitten merkityksen muuttuminen vuosien myötä on syytä ottaa huomioon niitä käyttäessään.
Niin sitäkin voi pohtia oliko viestisi selventävä vai sotkentava (vitsi on oma!). Itse olen sitä mieltä, että läheltä liipattiin jälkimmäistä.

Itseasiassa myös termiä monikulttuurisuus on käytetty. Ja viel lisäyksen lisäys eli multilisäys: Jos tulkittavaa on, niin käytännössä tulkintatapoja on yhtä monta kuin tulkitsijoita.

Ykskakskol

1504
Niin sitäkin voi pohtia oliko viestisi selventävä vai sotkentava (vitsi on oma!). Itse olen sitä mieltä, että läheltä liipattiin jälkimmäistä.

Itseasiassa myös termiä monikulttuurisuus on käytetty. Ja viel lisäyksen lisäys eli multilisäys: Jos tulkittavaa on, niin käytännössä tulkintatapoja on yhtä monta kuin tulkitsijoita.
Näitä käytetään vain silloin kun tarkoitetaan ja ylistetään tänne haettuja. Esimerkiksi somaleja ja irakilaisia.
Sekä erityisesti käyttö alkaa silloin kun jotain yleisesti kielteisenä pidettyä tekevät. Alkaa se ylistäminen siis.

markoj

Custom User
Suomen sisua on poliisikin kuvaillut fasisti- vai natsihenkiseksi järjestöksi, joten

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Näitä käytetään vain silloin kun tarkoitetaan ja ylistetään tänne haettuja. Esimerkiksi somaleja ja irakilaisia.
Sekä erityisesti käyttö alkaa silloin kun jotain yleisesti kielteisenä pidettyä tekevät. Alkaa se ylistäminen siis.
Niin toisille ylistäminen on alistamista ja päinvastoin. Oho...onpa purppimainen olo, kun koko ajan puklaa vitsiä.

Voi tosiaan olla, että merkitys ei tuon kummempi olisi. Ja tavallaan saattaisi siis olla eri puolien lyömäase tarvittaessa.

Örfil

Guest
Suomen Sisun ja takku.netin johtohenkilöt voisi asettaa rikosoikeudelliseen vastuuseen.
Ja muut vastaavat järjestöt.

Ykskakskol

1504
Poliittinen järjestö kutsuu toista poliittista järjestöä siis joksikin mitä järjestön johto käskenyt?

Örfil

Guest
Jos porukoiden nimet on netissä luettavissa niin miksei poliisinkin tiedossa?